کد خبر : 1949393 | 18 تیر 1402 ساعت 07:11 | 57K بازدید | 7 دیدگاه

پژمان و یک قرن بازی در لیگ ستارگان قطر(عکس)

آنقدر زمان حضور کاپیتان سابق استقلال و تیم ملی در فوتبال قطر طولانی شده که بعید نیست او در این کشور از فوتبال خداحافظی کند.

پژمان و یک قرن بازی در لیگ ستارگان قطر(عکس)

به گزارش"ورزش سه" پژمان منتظری مدافع 39 ساله و سابق استقلال و تیم ملی چهارمین فصل حضور پیاپی در تیم الخریطیات قطر سپری کرد. این در حالی است که پژمان از سال 2014 به رقابت های فوتبال قطر رفت و در این حدود 10 سال به غیر  از یک مقطع دوساله بازی در استقلال را در فوتبال این کشور سپری کرده است. 

او هشت سال است در فوتبال قطر حضور دارد و در این مدت آنقدر اتفاقات و حوادث در فوتبال ایران زیاد بوده و آنقدر گذر زمان سریع اتفاق افتاده که انگاریک قرن از آخرین حضور پژمان در استادیوم آزادی می گذرد. 
او که در تیم فولاد خوزستان و به عنوان مدافع جوان و متفاوت مطرح شد اکنون در آستانه چهل سالگی است و حتی صحبت‌هایی از بازگشتش به فوتبال ایران شنیده می شد. البته در تمام سالهایی که پژمان در قطر بازی می‌کرده صحبت از بازگشتش به ایران و  استقلال بوده اما او فقط در دو فصل 96-97 و 97-98 از فوتبال قطر خارج شد و دوباره بازگشت. 

 با این وجود پایان همکاری پژمان با الخریطیات این شائبه را بوجود آورد که شاید دوباره به لیگ برتر بازگردد. باید دید او بعد از سالها بازی در فوتبال قطر و ایران و همچنین حضور در تیم ملی چه زمانی تصمیم به بازنشستگی خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها