کد خبر : 1949409 | 18 تیر 1402 ساعت 08:40 | 260.9K بازدید | 72 دیدگاه

اتفاق ناراحت‌کننده برای دهه هشتادی تیم ملی؛

والیبال ایران فقط این اشک‌های تلخ را کم داشت(عکس)

تلخ ترین اتفاق لیگ ملت‌های والیبال برای ایران و بازیکن جوانش رقم خورد.

والیبال ایران فقط این اشک‌های تلخ را کم داشت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، والیبال ایران سخت‌ترین روزهای خود را طی سالیان اخیر تجربه می‌کند. شاگردان بهروز عطایی تقریبا بعد از پایان هفته دوم از صعود ناامید شده بودند و شکست مقابل فرانسه در آمریکا مهر تاییدی بر ناکامی والیبال ایران در راه صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ٢٠٢٣ بود.

ویدئو: 305088

شرایط برای ایران تا پایان هفته دوم به اندازه‌ای سخت و کابوس‌وار بود که مشکلات مربوط به ویزای آمریکا شرایط را عجیب‌تر هم کرد. غیبت بازیکنانی مثل امین اسماعیل‌نژاد، محمدطاهر وادی و آرمان صالحی باعث شد که تیم ملی تقریبا با ترکیبی دگرگون شده راهی هفته سوم مسابقات شود.

با غیبت اسماعیل‌نژاد قابل پیش بینی بود که با وجود اضافه شدن بردیا سعادت، علی حاجی‌پور گزینه اول کادر فنی در هفته سوم برای پست پشت خط زن باشد و در دو بازی اول نیز این موضوع را مشاهده کردیم.

1895895

در مسابقه بامداد امروز مقابل آرژانتین نیز مطابق انتظار علی حاجی‌پور از ابتدا در زمین قرار گرفت و اتفاقا تا زمانی که در میدان حاضر بود عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت و یکی از بهترین‌های ایران بود تا اینکه یک بدشانسی بزرگ و تلخ به سراغ او آمد.

در ست سوم بازی جواد کریمی پاس را به مورد اعتمادترین بازیکن خود در این مسابقه یعنی علی حاجی‌پور ارسال کرد و او هم قصد داشت با پرشی بلند ایران را صاحب امتیاز کند. با این حال جوان دهه هشتادی والیبال ایران هنگام فرود به زمین با یک مصدومیت شدید که به نظر می‌رسید از ناحیه زانو بود، مواجه شد.

1895896
1895897

حاجی‌پور بعد از این آسیب دیدگی به شدت احساس درد می‌کرد و نتوانست به بازی ادامه دهد. او چند دقیقه‌ای روی زمین بود و پزشک تیم هم مشغول مداوایش شد و در ادامه نیز به شکل تلخی با برانکارد از زمین خارج شد و بردیا سعادت جای او را گرفت.

بعد از بیرون آمدن از زمین علی حاجی‌پور روی یک ویلچر نشست تا پزشک تیم به درمان او ادامه دهد و اشک‌های ستاره جوان تیم ملی در این وضعیت صحنه تلخ و ناراحت کننده‌ای را رقم زد. تلخ‌ترین اتفاق لیگ ملت‌های ٢٠٢٣ تا اینجا...

1895898
1895899
1895900

دیدگاه‌ها