کد خبر : 1949430 | 18 تیر 1402 ساعت 10:08 | 19K بازدید | 2 دیدگاه

تیم خوبی وارد بازی‌ها می‌کنیم؛

بنگر با تیم لیگ یکی تمدید کرد

سرمربی فصل گذشته شهرداری آستارا از تمدید قراردادش با این باشگاه خبر داد.

بنگر با تیم لیگ یکی تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر روز گذشته یک دیدار لیگ را در ورزشگاه شهدای هفتم تیر چالوس را از نزدیک دید و به تماشای دیدار نیکاپارس چالوس که هدایت آن را حسن اشجاری بر عهده دارد، پرداخت‌. به گونه‌ای می‌توان گفت سرمربی امروزِ شهرداری آستارا از نزدیک نظاره‌گر دیدارِ سرمربی دیروزِ نماینده آستارا بود‌.

بنگر که فصل گذشته توانست شهرداری آستارا را در لیگ یک حفظ کند، پس از پایان این بازی با خبرنگار ما به گفت و گو پرداخت و خبر از تمدید قراردادش با شهرداری‌چی‌ها داد.

*  فصل آینده در خدمت شهرداری آستارا هستم
فصل گذشته هواداران و مسئولین از تیم حمایت کردند تا سهمیه لیگ یک را حفظ کنیم. صحبت‌هایی با مالک تیم داشتم که مثبت بوده و به احتمالا ۹۹ درصد فصل آینده نیز در خدمت شهرداری آستارا خواهم بود و تیم خوبی را راهی رقابت‌های لیگ یک می‌کنیم. امیدوار فصل خوبی را در کنار مردم گیلان داشته باشم.

* پرسپولیس فصل آینده قوی‌تر ظاهر خواهد شد
پرسپولیس با توجه به بازیکنانی که در پنجره نقل و انتقالات جذب کرد و همچنبن با بازیکنان فصل گذشته که تمدید کرد قطعا فصل آینده قوی‌تر از سال قبل در لیگ ظاهر خواهد شد. با حفظ اسکلت تیم، پرسپولیس در کنار استقلال، تراکتور و سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

1879078

* اکبرآقا قبلا با شموشک به لیگ برتر صعود کرد
شاید فکر کنند که ما آنجا (شهرداری نوشهر) بودیم و به محض اینکه رفتیم، دیگر دنبالشان نمی‌کنیم؛ اما ما یکی از طرفداران‌شان و هوادار شهرمان هستیم. آن‌ها اگر بتوانند به لیگ‌‌های بالاتر بیایند افتخار ما هستند. اکبر آقا نیز مربی ما بوده و همراه با شموشک به لیگ برتر صعود کرده و امیداورم که در نوشهر موفق باشد.

* با اشجاری هم‌خونه بودم
با حسن اشجاری هم‌بازی بودم و حتی در اصفهان زمانی که برای سپاهان بازی می‌کردیم با یکدیگر هم‌خونه بودیم. وظیفه خودم می‌دانستم که این بازی را بیاییم و بازی تیمِ رفیقم را از نزدیک تماشا کنم. در حالی که قبل از آمدن اشجاری به نیکاپارس، پیگیر این تیم بودم، چون تیمِ شهرم است و برای این منطقه می‌باشد.

دیدگاه‌ها