کد خبر : 1949494 | 18 تیر 1402 ساعت 13:09 | 158.2K بازدید | 55 دیدگاه

بدون جای خالی برای خریدهای جدید؛

لیست پرسپولیس کاملا پر شد!

با خرید حسین کنعانی، فهرست 19 نفره بزرگسالان پرسپولیس کاملا پر شد.

لیست پرسپولیس کاملا پر شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس نقل و انتقالات عجیبی را پشت سر می‌گذارد. در حالی که این تیم امیدوار بود مهدی عبدی و محمد عمری را در فهرست زیر 25 ساله خود داشته باشد، ناگهان این لیست از سوی سازمان لیگ حذف شد و در ادامه یک سهمیه بازیکن بزرگسال نیز کاهش یافت تا به این ترتیب یحیی گل‌محمدی در چالشی عمیق قرار بگیرد.

گل‌محمدی، سه بازیکن را در لیست خروجی قرار داد: کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی و شیخ دیاباته. علاوه بر این نفرات، احمد گوهری نیز به صورت قرضی از پرسپولیس جدا شد تا چهار بازیکن از تیم قهرمان کنار بروند.

از آن سو تاکنون شهاب زاهدی، مسعود ریگی و حسین کنعانی، در نقل و انتقالات تابستانی جذب پرسپولیس شدند اما نکته اساسی همان افزایش سن وحدت حنانوف، محمد عمری و مهدی عبدی بود که لیست 19 نفره پرسپولیس را کاملا پر کرد.

1896010

 

حالا انتظار می‌رود نقل و انتقالات پرسپولیس به این شکل ادامه یابد:

بولت سرشاخه پرسپولیس شدیدا به جذب یک هافبک دفاعی نیاز دارد و مذاکرات خود را با سعید عزت‌اللهی ادامه داده است. به عبارتی پرسپولیس امیدوار است از بین عزت‌اللهی و سرلک، یکی را برای فصل آینده در لیست خود داشته باشد که در صورت وقوع هر کدام از این موارد، یک بازیکن باید از لیست بزرگسالان کنار برود که احتمالا این بازیکن، وحدت حنانوف باشد.

بولت سرشاخه خرید بعدی سرخپوشان مهاجم نوک خواهد بود. پرسپولیس اکنون تنها شهاب زاهدی، لئاندرو پریرا و مهدی عبدی را به عنوان مهاجم نوک دارد. مقدمه جذب مهاجم خارجی، فسخ قرارداد با لئاندرو پریرا است که در این صورت بودجه 700 هزار دلاری را نیز در اختیار مدیران باشگاه قرار می‌دهد تا با رقم مناسبی پای به بازار نقل و انتقالات بگذارند.

بولت سرشاخه عیسی آل‌کثیر دیگر بازیکنی است که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده اما درخواست مالی سنگین این مهاجم باعث شده تا امکان تمدید قرارداد فعلا ایجاد نشود. با این حال و باتوجه به شرایط لیست پرسپولیس، احتمالا یحیی از بین مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر تنها یک انتخاب خواهد داشت و بدون خروج بازیکنی از پستهای دیگر، امکان حضور همزمان آنها وجود نخواهد داشت.

بولت سرشاخه نکته مهم اینکه پرسپولیس در خط دفاعی ترکیبی نسبتا نامتوازن دارد. پورعلی‌گنجی، کنعانی، گولسیانی، نعمتی، حنانوف و فرجی 6 بازیکنی هستند که با پست تخصصی دفاع مرکزی در اختیار یحیی هستند که در این بین نعمتی به عنوان مدافع چپ و حنانوف و فرجی در قامت مدافع راست بازی می‌کنند اما احتمال دارد یک یا دو بازیکن از این لیست کنار گذاشته شوند تا شاید معادلات نقل و انتقالات پرسپولیس به این شکل حل شود.

دیدگاه‌ها