کد خبر : 1949503 | 18 تیر 1402 ساعت 13:32 | 1.9K بازدید | 1 دیدگاه

توضیح سرمربی تیم ملی بوکس درباره غیبت یک ملی‎‌پوش

سرمربی تیم ملی بوکس دلیل غیبت شاهین موسوی را به خاطر مسائل حاشیه‌ای رد کرد و گفت: او به خاطر مشغله شخصی فعلا در ترکیب تیم نیست.

توضیح سرمربی تیم ملی بوکس درباره غیبت یک ملی‎‌پوش

به گزارش "ورزش سه" حسین نهرودی در گفت‌وگو با مهر، درباره عدم حضور شاهین موسوی در ترکیب تیم ملی بوکس گفت: شاهین یکی از بوکسورهای خوب ماست؛ او به خاطر مشغله شخصی در ترکیب تیم نیست. به تازگی دایی او که قبلاً مربی‌اش هم بوده به ایران بازگشته و به درخواست موسوی او مدتی در کنار دایی‌اش است و تمریناتش را هم با او پیگیری می‌کند. این موضوع مورد موافقت ما قرار گرفت و موضوع دیگری مطرح نیست.

وی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر اینکه باخت موسوی در انتخابی تیم ملی به خاطر ناداوری و اعتراضی که داشته باعث خط خوردنش از ترکیب تیم ملی شده است؟ عنوان کرد: نه این صحبت‌ها اصلاً مطرح نیست. طبق جدول مسابقات بوکس در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو، وزن ۷۵ کیلوگرم در این تورنمنت تأیید نشده است و به همین خاطر بوکسورهای این وزن برای حضور در بازی‌های آسیایی باید در وزن ۸۰ کیلوگرم روی رینگ بروند. دو مسابقه انتخابی بین شاهین موسوی و سالار رادمرد برگزار شد که موسوی یک باخت و یک برد به دست آورد. اما این مسائل هیچ ارتباطی با عدم حضور او در ترکیب تیم ملی ندارد. موسوی خارج از اردو تمریناتش را پیگیری می‌کند و به زودی هم در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت.

سرمربی تیم بوکس ایران در مورد افزایش سهمیه بوکس در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو سه سهمیه به بوکس اختصاص داده شد که البته ما در تلاش بودیم که با کمیته ملی المپیک رایزنی کنیم تا بتوانیم این سهمیه را افزایش بدهیم. قرار بود این هفته تکلیف مشخص شود اما هنوز جلسه برگزار نشده است. پس از برگزاری جلسه، کمیته ملی المپیک نظر نهایی‌اش را اعلام کند.

نهرودی در مورد انتخابات فدراسیون بوکس عنوان کرد: من به عنوان سرمربی تیم ملی برنامه‌ام را به فدراسیون دادم و ما تمرینات را شروع کردیم. اما واقعیت این است که دوره سرپرستی در فدراسیون دوره گذار است و تا زمانی که ریاست فدراسیون مشخص نشود خیلی از اتفاقات عملی نمی‌شود. امیدوارم حسینی سرپرست فعلی فدراسیون که خودش از اهالی بوکس است بتواند در انتخابات پیروز شود.

دیدگاه‌ها