کد خبر : 1949505 | 18 تیر 1402 ساعت 13:37 | 27.4K بازدید | 5 دیدگاه

ترافورد: می دانستم آن پنالتی را خواهم گرفت

سوپراستار روز انگلیس: نماد اعتماد به نفس!

جیمز ترافورد، دروازه‌بان تیم ملی زیر 21 سال انگلیس، با مهار پنالتی در دیدار فینال، تورتمنت رویایی خود را تکمیل کرد.

سوپراستار روز انگلیس: نماد اعتماد به نفس!

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس با برتری 1-0 مقابل اسپانیا قهرمان یورو زیر 21 ساله‌ها شد. این تیم با به جای گذاشتن رکورد 6 کلین شیت متوالی (بدون گل خورده در کل تورنمنت) برای اولین بار بعد از سال 1984 قهرمان اروپا شد. جیمز ترافورد، دروازه بان منچسترسیتی، در به دست آمدن این موفقیت نقشی اساسی داشت.

انگلیس خود را آماده برپایی جشن قهرمانی کرده بود که اعلام پنالتی در وقت های تلف شده نیمه دوم همه چیز را خراب کرد. تقریبا همه خود را آماده کشیدن بازی به وقت های تلف شده کرده بودند. جیمز ترافورد که در کل تورنمنت گلی دریافت نکرده بود با مهار ضربه آبل رویز لحظه ای فراموش نشدنی را خلق کرد تا با یک نجات بزرگ تیمش را قهرمان اروپا کند.

او در گفت و گو با شبکه 4 اسپورت در مورد درخشش خود گفت: "صبح روز بازی به همه گفته بودم که قرار در دیدار فینال یک نجات بزرگ انجام دهم. می دانستم که چنین کاری خواهم کرد و در لحظه زدن پنالتی، مهار آن واقعا برایم آسان بود."

دروازه بان 20 ساله سیتی در کل تورنمنت گلی دریافت نکرد و 6 کلین شیت به نامش ثبت شد. ترافورد با اعتماد به نفس بالا به این مورد اشاره کرده و گفت: "این یک رکورد بسیار مهم بود چرا که خلق آن کار بسیار سختی است و به تلاش بالایی نیاز دارد. ما تیم بسیار قدرتمندی هستیم و هیچکس نمی تواند به ما گل بزند. این را با 6 کلین شیت متوالی در طول جام ثابت کردیم."

1896033
1896034

دیدگاه‌ها