کد خبر : 1949512 | 18 تیر 1402 ساعت 14:09 | 56.3K بازدید | 11 دیدگاه

جانشین احتمالی بلینگام مشخص شد

دورتموند این ستاره را می خرد تا 100 میلیون بفروشد

باشگاه بروسیا دورتموند برای پر کردن جای خالی جودی بلینگام قصد خرید وارن زئیر امری را دارد.

دورتموند این ستاره را می خرد تا 100 میلیون بفروشد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه دورتموند کار سختی برای پر کردن جای خالی جودی بلینگام دارد؛ ستاره انگلیسی در پایان فصل آن طور که پیش بینی می‌شد دورتموند را ترک کرد و با رقم 103 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست.

باشگاه دورتموند که فصل گذشته قهرمانی بوندس لیگا را در هفته پایانی به بایرن مونیخ تقدیم کرد، جذب یک مهاجم در حد و اندازه‌های بلینگام را به هدف اول خود در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل کرده است.

مدیران باشگاه دورتموند می‌خواهند بازیکنی را در پست بلینگام به خدمت بگیرند که ویژگی‌ها مشابه او را داشته باشد و با درخشش در این باشگاه مثل ستاره انگلیسی به سوپراستاری در دنیای فوتبال تبدیل شود.

1896040

بر همین اساس دورتموند سراغ ستاره‌های گرانقیمت و سرشناس نمی‌رود و جذب ستاره‌های جوان، هدف مدیران این باشگاه است. به گزارش RMC اسپورت وارن زئیر امری، ستاره 17 ساله پاری‌سن‌ژرمن جدی ترین گزینه دورتموندی‌هاست. دورتموندی‌ها امیدوارند که این بازیکن نیز مثل بلینگام خیلی زود بدرخشد و به یک گزینه فروش گران دیگر برای آن‌ها تبدیل شود.

این ستاره جوان که متولد سال 2006 است دو فصل پیش در سن 16 سالگی برای پاریس به میدان رفت تا جوان ترین بازیکن تاریخ این باشگاه لقب بگیرد. او فصل گذشته 26 بار فرصت بازی کردن پیدا کرد که 8 مورد آن به عنوان بازیکن فیکس بود. امری برای داشتن فرصت بازی و درخشش بیشتر از ترک پاریس استقبال می‌کند اما هنوز مشخص نیست که باشگاه فرانسوی چه موضعی در خصوص فروش او دارد.

دیدگاه‌ها