کد خبر : 1949531 | 18 تیر 1402 ساعت 16:02 | 30.5K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش آاس:

ستاره مغضوب سیمئونه در دوراهی لیسبون و پاریس

ژوائو فلیکس از بنفیکا و پی اس جی پیشنهاد دارد و در حالی که تمایلی برای کار زیر نظر سیمئونه ندارد، باید برای آینده‌اش تصمیم گیری کند.

ستاره مغضوب سیمئونه در دوراهی لیسبون و پاریس

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس یک بار دیگر سوژه مهم نقل و انتقالات تابستانی اتلتیکو است. آینده او مبهم است و پس از یک نیم فصل حضور قرضی در چلسی به اتلتیکو برگشته اما نه او خواهان ماندن است و نه دیگو سیمئونه تمایل به حفظ ستاره پرتغالی دارد. از فردا تمرینات پیش فصل اتلتیکو شروع می‌شود و این بازیکن دوباره باید با سیمئونه ملاقات کند.

1877699

او در سال 2019 با قراردادی به ارزش 120 میلیون یورو از بنفیکا به اتلتیکو پیوست و درهمان مقطع نیز بسیاری معتقدند بودند او باشگاه اشتباهی را انتخاب کرده است. گذشت زمان نشان داد که اتلتیکو باشگاه مناسبی برای ژوائو نبود و او هرگز نتوانست با سیستم سیمئونه خودش را وفق بدهند. چلسی برای انتقال قرضی او در زمستان گذشته یازده میلیون یورو پرداخت کرد و دستمزد کامل او را نیز بر عهده گرفت اما در قرارداد او بند خرید وجود نداشت.

1769246

طبق ادعای آاس، بنفیکا قصد بازگرداندن ژوائو را دارد و پیشنهادی به اتلتیکو ارائه کرده که به سرعت رد شد. اتلتیکو برای فروش ژوائو که تا 2027 قرارداد دارد، رقم بالایی می خواهد اما باشگاه پرتغالی قدرت مالی زیادی ندارد. در دومین پیشنهاد، بنفیکا درخواست انتقال قرضی با بند خرید را مطرح کرده و اتلتیکو هنوز پاسخی نداده است. البته بنفیکا تنها باشگاه خواهان ژوائو نیست و گفته می‌شود پی اس جی نیز تمایل به خرید ستاره پرتغالی دارد. ژوائو حالا باید تصمیم بگیرد که به اتلتیکو برای رفتن به لیسبون فشار بیاورد یا پاریس.

دیدگاه‌ها