کد خبر : 1949535 | 18 تیر 1402 ساعت 16:30 | 75.4K بازدید | 22 دیدگاه

رومئو و فرسندا

با این 2 بازیکن، بارسلونا کامل می‌شود

اسپورت امروز نوشت که بارسلونا در حال حاضر روی پنج خرید تابستانی حساب کرده است. سه خرید نهایی شده و فقط دو بازیکن از فهرست ژاوی باقیمانده است.

با این 2 بازیکن، بارسلونا کامل می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای دفاع از عنوان قهرمانی و مدعی بودن در لیگ قهرمانان نیاز به تقویت خود دارد. ژاوی اخیرا در نشست خبری خود تاکید کرد: «نیاز به تقویت داریم و نباید خودمان را فریب بدهیم.»

 تا به اینجا بارسا توانسته رسما ایلکای گوندوگان و اینیگو مارتینز را برای تقویت خط میانی و دفاع خود جذب کند و به زودی کار انتقال ویتور روکه نیز قطعی خواهد شد. او از ژانویه 2024 برای تقویت خط حمله بارسلونا خواهد آمد.

1893737

اسپورت امروز نوشت که فعالیت های بارسا در نقل و انتقالات برای خرید دو بازیکن دیگر ادامه خواهد یافت. اوریول رومئو قرار است جانشین سرخیو بوسکتس شود و بارسا باید برای جذب او هشت میلیون یورو بند فسخ او را فعال کند. خیرونا حاضر به مذاکره برای فروش رومئو نیست. بازیکن دیگر، ایوان فرسنِدا، دفاع راست جوانان اسپانیا و باشگاه رئال وایادولید، است. 

1896086

او سخت مورد توجه ژاوی و تیم مدیریت ورزشی بارسا قرار دارد و با توجه به سقوط وایادولید، بارسا می‌تواند با تنها 20 میلیون یورو (بند فسخ) او را به خدمت بگیرد. گفته می‌شود رئال مادرید نیز دیگر باشگاه خواهان این مدافع جوان خوش آتیه است. طبق ادعای اسپورت، بارسا با جذب این دو بازیکن، کامل می‌شود و تمرکز اصلی روی خلوت کردن فهرست تیم خواهد رفت.

دیدگاه‌ها