کد خبر : 1949542 | 18 تیر 1402 ساعت 17:07 | 177.9K بازدید | 84 دیدگاه

لیگ ملت‌ها؛

درس والیبال لهستانی‌ها: مثل آب خوردن ژاپن را ببرید

لهستان در جدالی یک‌طرفه موفق شد ژاپن را شکست دهد.

درس والیبال لهستانی‌ها: مثل آب خوردن ژاپن را ببرید

به گزارش "ورزش سه"، گزاف نیست اگر بگوییم که ژاپن در دو هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها خود را در قامت یکی از بهترین تیم‌های دنیا نشان داد و با اقتدار کامل در صدر جدول قرار داشت. آنها حتی در شروع هفته دوم نیز دو پیروزی پیاپی کسب کردند، اما در ادامه، کار برای شاگردان فیلیپ بلین تغییر کرد.

از روی خوش‌شانسی یا بدشانسی دو بازی آخر ژاپن در لیگ ملت‌ها به تقابل با دو قدرت بلامنازع دنیای والیبال اختصاص داشت. سامورایی‌ها دیروز در یک بازی بسیار هیجان انگیز و نزدیک برابر قهرمان جهان، یعنی ایتالیا، با نتیجه سه بر یک شکست خوردند تا اولین باخت ژاپن در لیگ ملت‌ها در یازدهمین مسابقه این تیم به ثبت برسد.

ویدئو: 305102

ژاپن امروز در آخرین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال رو در روی تیم اول رنکینگ دنیا، یعنی لهستان، قرار گرفت و هیچ حرفی برای گفتن نداشت. شاگردان نیکولا گربیچ به راحتی هر چه تمام‌تر و در سه ست متوالی حریف خود را از پیش رو برداشتند تا ژاپن با دومین شکست متوالی پایان تلخی را در دور مقدماتی لیگ ملت‌ها تجربه کند.

از طرف دیگر اگر آمریکا بتواند در بازی آخر خود به پیروزی دست پیدا کند، آنگاه ژاپنی‌ها صدر جدول را هم در دور آخر مسابقات گروهی از دست خواهند داد. این در حالی است که ژاپن تا اینجا در همه هفته‌های مسابقات صدرنشین بود.

1896111
1896113
1896114

دیدگاه‌ها