کد خبر : 1949573 | 18 تیر 1402 ساعت 18:25 | 13.7K بازدید | 1 دیدگاه

استقلال- نساجی با تم آبی؛

نکونام- رحمتی: جنگ کاپیتان‌ها در آخر لیگ!

دو کاپیتان سابق آبی‌ها و سرمربیان حال حاضر استقلال و نساجی در هفته سیزدهم در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار می‌گیرند.

 نکونام- رحمتی: جنگ کاپیتان‌ها در آخر لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و نساجی مازندران در طول یک سال گذشته یکی از پرتکرارترین بازی‌ها را مقابل یکدیگر انجام داده‌اند و در طول فصل ۰۲-۱۴۰۱ چهار بار مقابل هم قرار گرفتند که این جدال برای هیچ تیم دیگری در ایران اتفاق نیفتاد، اما بدون شک دیدار پیش روی دو تیم در فصل جدید حساسیت بیشتری نسبت به قبلی‌ها خواهد داشت و حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی‌ها و سید مهدی رحمتی بالای سر نساجی اهمیت این مسابقه را دو چندان می‌کند.

طبق قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر ایران که امروز انجام شد، شاگردان جواد نکونام و سیدمهدی رحمتی در هفته سیزدهم مقابل هم قرار می‌گیرند و استقلال و نساجی مازندران با سرمربیان جدید نسبت به سال گذشته به مصاف هم خواهند رفت.

جواد نکونام و سیدمهدی رحمتی که هم‌بازی هم در تیم ملی و استقلال بودند، ارتباط خوبی در پایان فوتبال خود با یکدیگر نداشتند و مسائل اتفاق افتاده پیرامون طرفین و در ادامه بازوبند کاپیتان در استقلال کاری کرد تا دو طرف حس خوبی به یکدیگر نداشته باشند و این مسئله می‌تواند حساسیت بازی تیم‌های تحت هدایت آنها در فصل پیش رو را بالاتر ببرد.

1896174

نساجی در هفته ششم فصل گذشته لیگ برتر با نتیجه ۳ بر یک مقابل استقلال شکست خورد و در دیدار برگشت به تساوی یک بر یک رضایت داد، اما در فاصله این دو مسابقه، بازی سوپرکاپ هم برگزار شد که آبی‌ها توانستند با گلزنی امیرارسلان مطهری جام را بالای سر ببرند.

آخرین تقابل استقلال و نساجی هم غیر از لیگ برتر و سوپر کاپ بود؛ آنها در دیدار نیمه نهایی جام حذفی که سوم خردادماه امسال برگزار شد، به مصاف هم رفتند که آبی‌ها توانستند به برتری چهار بر صفر در ورزشگاه آزادی دست پیدا کنند و به روند خوبشان در جدال‌های رو‌به‌رو با نساجی ادامه بدهند.

حالا باید منتظر ماند و دید که جواد نکونام می‌تواند ادامه راه بردهای استقلال مقابل نساجی را رقم بزند یا مهدی رحمتی در هفته سیزدهم به پیروزی برابر تیمی که در آن کاپیتانی و دروازه‌بانی کرده می‌رسد و نکونام را شکست می‌دهد.

دیدگاه‌ها