کد خبر : 1949583 | 18 تیر 1402 ساعت 19:07 | 21.3K بازدید | 2 دیدگاه

تارتار - ساکت: این بازی دوستانه نیست

جدال جنجالی لیگ برتر در هفته سیزدهم

مهدی تارتار و ساکت الهامی در هفته سیزدهم لیگ برتر رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

جدال جنجالی لیگ برتر در هفته سیزدهم

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی لیگ برتر در فصل بیست و سوم در حالی برگزار شد که تیم‌های لیگ برتری حریفان خود را شناختند. در این بین تیم‌های مدعی از توجه بیشتری برخوردار بودند، اما بین تیم‌های دیگر نیز جدال‌های حساس، به خصوص از نظر تقابل نیمکتی، وجود دارد که یکی از آنها بین ملوان بندرانزلی و مس رفسنجان خواهد بود.

این دو تیم که در فصل جدید با تغییر سرمربی، هدایت خود را به مهدی تارتار و ساکت الهامی سپرده‌اند، در هفته سیزدهم جدال حساس و جذابی را خواهند داشت. البته که ملوان و مس شانسی برای جدال قهرمانی نخواهند داشت، اما اتفاقات فصل گذشته بین این دو سرمربی، جدال آنها را جذاب خواهد کرد.

فصل گذشته پس از ادعای ساکت الهامی در برنامه شب‌های فوتبالی در مورد نیمکت تیم‌ملی و کنایه به 5 گزینه سرمربیگری ایران، مهدی تارتار در نشست خبری در این مورد صحبت کرد و بدون نام بردن از الهامی، گفت که پیش از شروع فصل باید تست ایفمارک برای روانشناسی و روانپزشکی نیز به وجود بیاید.

این موضوع واکنش ساکت را به دنبال داشت و سرمربی سابق تراکتور با طرح یک موضوع جدید مدعی شد که تارتار از اوایل دهه هشتاد 2 میلیون تومان به او بدهکار است. جالب اینکه تارتار در واکنش به این موضوع سکوت رسانه‌ای را در پیش گرفت و با مراجعه به دادگاه از سرمربی هوادار بابت این ادعا شکایت کرد.

حالا در شرایطی که هنوز دادگاه طرفین برگزار نشده، برنامه دیدار آنها در فصل جدید مشخص شده و باید دید که در هفته سیزدهم چه کسی در زمین مسابقه برنده خواهد شد.

دیدگاه‌ها