کد خبر : 1949608 | 18 تیر 1402 ساعت 20:30 | 27K بازدید | 5 دیدگاه

تیم‌داری روس‌ها در کرواسی به روش عربستان

شرکت گازپروم روسیه فوتبال کرواسی را هدف گرفته و قصد سرمایه‌گذاری گسترده در فوتبال باشگاهی این کشور دارد.

تیم‌داری روس‌ها در کرواسی به روش عربستان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برنامه بلندپروازانه فوتبال عربستان که امسال تابستان با جذب چندین ستاره اروپایی به باشگاه‌های این کشور شدت گرفت، حالا این مدل سرمایه‌گذاری‌ها برای توسعه فوتبال مورد توجه کشورهای دیگر هم قرار گرفته است.

شرکت گازپروم روسیه، شرکت اصلی انرژی این کشور، فوتبال کرواسی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده و پیشنهاد جذابی به باشگاه هایدوک اشپلیت، یکی از باشگاه‌های اصیل و قدیمی فوتبال کرواسی، داده است.

گازپروم با ارسال پیشنهادی رسمی خواهان فعالیت به عنوان اسپانسر اصلی این باشگاه کروات شده است. بر اساس این پیشنهاد گازپروم به هایدوک اشپلیت اعلام کرد که به محض قبول پیشنهادش 30 میلیون یورو برای سه خرید بزرگ در اختیار باشگاه قرار خواهد داد.

1896209

رسانه‌های کروات می‌گویند اولین بازیکنی که هایدوک اشپلیت با سرمایه گازپروم برای جذب او اقدام خواهد کرد ایوان پریشیچ است. ستاره نامدار فوتبال کرواسی که برای تاتنهام بازی می‌کند. او فوتبالش را از هایدوک آغاز کرده و از محبوب‌ترین بازیکنان کروات برای هواداران این تیم به حساب می‌آید.

هایدوک اشپلیت امیدوار است با این سرمایه‌گذاری جدید بتواند انحصار سال‌های گذشته فوتبال این کشور با حضور دیناموزاگرب را شکسته و بتواند به عنوان نماینده کرواسی در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود.

دیدگاه‌ها