کد خبر : 1949627 | 18 تیر 1402 ساعت 22:52 | 41.5K بازدید | 4 دیدگاه

جلسه مهم پرز و آنچلوتی: پایان دلخوری‌ها

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آغاز فصل 24-2023 با فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچز دیدار خواهد کرد.

جلسه مهم پرز و آنچلوتی: پایان دلخوری‌ها

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی و رئال مادرید به سرکار باز می‌گردند و این کار را با بازیکنان زیادی انجام می‌دهند که هنوز در تعطیلات هستند. به همین دلیل، برای اینکه تعداد اعضای تیم به حد نصاب برسد، بازیکنان کاستیا به تمرینات تیم اصلی ملحق می‎‌شوند.

سرمربی ایتالیایی مشکلات زیادی برای رفع کردن دارد، نحوه بازی، نحوه به‌کارگیری بازیکنان جدید و مهم‌تر از همه، راهی برای پیدا کردن جانشین کریم بنزما، مهاجمی که در چند فصل اخیر نقش کلیدی در تیم داشت.

طبق معمول، و همزمان با شروع کار، رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز، و مدیر کل آن، خوزه آنخل سانچز، با کارلو آنچلوتی دیدار خواهند کرد تا در مورد تمام مسائل بدون برنامه مانند اتمام برنامه‌ریزی پیش‌فصل گفت‌وگو کنند.

این بار یک موضوع دیگر هم قابل توجه است که در گذشته مورد بحث نبود و آن چیزی نیست جز بحث تیم ملی برزیل. آنچلوتی همیشه از علاقه برزیلی‌ها برای جذب او خبر داده داشت، حتی ادنالدو رودریگز برای گفت‌وگو در مورد این وضعیت با سران رئال در تماس بود. چیزی که آنها انتظارش را نداشتند اعلام رسمی آمدن سرمربی ایتالیایی به نیمکت برزیل در 30 ژوئن بود.

چنین انتقالی موجب شده بحث اینکه اولویت آنچلوتی در حال حاضر کدام تیم است، مطرح شود. از این رو، آنچلوتی می‌خواهد همه چیز را روشن کند و توضیح بدهد که اولویت مطلق در هر زمان برای او رئال مادرید است.

اظهار نظر رئیس فدراسیون برزیل در واقع نوعی دلخوری برای پرز به وجود آورده که گفت‌وگوی آنچلوتی با رئیس می‌تواند سوتفاهم‌ها را برطرف کند.

1896232

شیوه بازی

در مورد نحوه بازی، آماده سازی تیم تغییر کرده و آنچلوتی به دنبال تغییر واضحی در ترکیب تیم است. او می‌خواهد از سیستم لوزی استفاده کند که جود بلینگام در راس خط میانی کنار رودریگو و وینیسیوس بازی خواهد کرد.

تغییر برای رئال مادرید بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است. به این ترتیب او یک هافبک چهارم را معرفی می کند که بیشترین بازیکن در لیست را از این بخش در اختیار دارد. با حضور خوسلو در زمین، این سیستم به 1-4-3-3 سنتی باز خواهد گشت.

اضافه شدن آردا گولر فرصت‌های بیشتری را در خط حمله باز می‌کند، زیرا در ابتدا او به جای یک هافبک، برای اضافه کردن به بخش تهاجمی تیم وارد می‌شود. زمان و سازگاری او، مشارکت و حضور او را در ترکیب اصلی تیم را تعیین می‌کند. 5 بازیکن به تیم اضافه شده‌اند و آسنسیو، هازارد، ماریانو و بنزما تیم را ترک کرده‌اند.

سه پیش فصل متوالی

کارلو آنچلوتی برای پنجمین بار در رئال مادرید پیش فصل را آغاز خواهد کرد که سومین بار او در دومین مقطع حضورش در این باشگاه است. در دوران مربیگری طولانی خود، که از جولای 1995 در رجینا شروع به کار کرد، تنها در دوران حضورش در میلان بیش از سه فصل هدایت یک تیم را برعهده داشت. او در بقیه تجربیات مربیگری خود هرگز نتوانسته بود سه پیش فصل متوالی را که با مادرید آغاز می‎‌کند، تجربه کند.

دیدگاه‌ها