کد خبر : 1949641 | 19 تیر 1402 ساعت 06:25 | 90.8K بازدید | 13 دیدگاه

بیرانوند در آغوش یحیی گل‌محمدی! (عکس)

شاید این تصاویر در حالت عادی تعجب‌برانگیز نباشند، اما بعد از اتفاقات 72 ساعته بیرانوند در پنجره نقل و انتقالات، توجهات را به خود جلب می‌کنند.

بیرانوند در آغوش یحیی گل‌محمدی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لایک بیرانوند بعد از فسخ قرارداد با پرسپولیس، ساعاتی پیش از آن رقم خورد که چهره مغموم یحیی گل‌محمدی که از شدت ناراحتی انگشت‌های خود را به چشم و پیشانی فشار می‌داد تا شرایط مصاحبه را به دست آورد، توسط خبرنگاران شکار شد.

این دو رویداد و اعلام بی‌اطلاعی یحیی از سرنوشت بیرانوند، همه را آماده جنجالی‌ترین انتقال چند سال اخیر فوتبال ایران می‌کرد که تغییر جدی در نظم کنونی اسکواد لیگ برتر پدید می‌آورد. اما تنها سه روز کافی بود که بیرانوند از تصمیم اولیه پشیمان شود و با امضای قرارداد جدید، دوباره به پرسپولیس بازگردد.

بازگشت بیرانوند به تمرین البته با چند روز تاخیر رقم خورد و او بعد از معرفی اولیه به یحیی گل‌محمدی، امروز راهی استادیوم کاظمی شد تا زیر نظر پزشک و فیزیوتراپ پرسپولیس، تمرینات اختصاصی خود را دنبال کند.

1896260
این فریم را علیرضا بیرانوند در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده و با یک اموجی خاص، رابطه خوبش با یحیی گل‌محمدی را منتشر کرده.

در حاشیه این جلسه تمرینی، بیرانوند که با امضای قرارداد تازه، کدروت با یحیی گل‌محمدی را به باد فراموشی سپرده بود، در آغوش او قرار گرفت و با روحیه شوخ‌طبعی همیشگی، بازگشتش به جمع سرخپوشان را رسما اعلام کرد.

بیرانوند البته فعلا نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند، اما به اولین بازی لیگ برتر خواهد رسید و مشکلی برای حضور در فصل جدید رقابت‌ها نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها