کد خبر : 1949645 | 19 تیر 1402 ساعت 06:40 | 58.7K بازدید | 21 دیدگاه

کریستیانو 5 بار در 24 ساعت چُرت می‌زند؛

راز بزرگ رونالدو: خواب در وضعیت جنینی!

بدون شک زندگی حرفه‌ای کریستیانو رونالدو در خارج از مستطیل سبز، یکی از عوامل موفقیت او در زمین فوتبال بوده است.

راز بزرگ رونالدو: خواب در وضعیت جنینی!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدوی 38 ساله به واسطه دستاوردهای خود و همچنین تداوم موفقیت‌هایش در فوتبال، به عنوان یکی از اسطوره‌های فوتبال شناخته شده و در بین بهترین بازیکنان تاریخ قرار گرفته است.

این فوق ستاره پرتغالی با توانایی‌های فنی و بدنی خود، سال‌ها هواداران فوتبال را به خود خیره کرد و طی 20 سال، چه در اروپا و چه حتی النصر، عملکرد خوبی ارائه داده و در اوج قرار داشته است.

یکی از عوامل موفقیت رونالدو در این سال‌ها، زندگی حرفه‌ای او در خارج از زمین فوتبال بوده است و در این بین یکی از این مواردی که باعث شده او تبدیل به یک فوق ستاره و برند شود و از قدرت بدنی و عضلاتی قوی برخوردار باشد، خواب سالم بوده است.

نیک لیتللس، متخصص خواب، در این باره می‌گوید: رونالدو تمایل دارد پنج بار در روز بخوابد و 90 دقیقه در فواصل زمانی مختلف در طول 24 ساعت چرت بزند و به همین دلیل مشتاق است که یک تخت در کمپ تمرینی داشته باشد تا به این برنامه خواب خود پایبند باشد.

1893547

لیتللس که در تابستان 2013 در رئال مادرید با کارلو آنچلوتی همکاری کرده است، اشاره کرد که رونالدو از آن زمان به تمام دستورالعمل‌ها از جمله خوابیدن به شکل یک جنین در هنگام چرت زدن پایبند بوده است.

مهاجم النصر عربستان همچنین یک ساعت و نیم قبل از خواب، صفحه نمایش‌های الکترونیکی، تلویزیون و تلفن همراه خود را خاموش می‌کند که این اقدامی طبق توصیه‌های پزشکی و برای جلوگیری از عوارض جانبی که بر هورمون خواب در شب تاثیر منفی می‌گذارد، کمک می‌کند.

در واقع رونالدو با یک زندگی حرفه‌ای، موفقیت‌های بی‌سابقه‌ای به صورت فردی و تیمی داشته است که مهم‌ترین آن سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید بود. او همچنین تعداد توپ‌های طلای خود را به پنج رسانده است که آخرین آن در سال 2017 بود.

دیدگاه‌ها