کد خبر : 1949656 | 19 تیر 1402 ساعت 08:00 | 49.7K بازدید | 14 دیدگاه

سیاوش در سپاهان دوباره بال درآورد (عکس)

سیاوش یزدانی این روزها با انگیزه بسیار بالایی آماده حضور در فصل تازه فوتبال خود می‌شود.

سیاوش در سپاهان دوباره بال درآورد (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، یزدانی در پنجره تابستانی لیگ بیست و دوم پس از چند سال به سپاهان بازگشت. او در پایان مسابقات لیگ هجدهم و پس از دو فصل درخشش در ترکیب سپاهان به استقلال پیوست و در این تیم هم با وجود اتفاقات تلخی که تجربه کرد، لحظات خوشی را ثبت کرد و یکی از بازیکنان اصلی آبی‌ها در نیم فصل اول بود که هنوز ماجرای خدمت سربازی‌اش به میان نیامده بود.

یزدانی در پنجره زمستانی و پس از به وجود آمدن برخی حواشی پس از دیدار برابر سپاهان در ورزشگاه نقش جهان، استقلال را پس از سه سال و نیم حضور به مقصد تیم سابقش ترک کرد. این اتفاق در حالی رخ داده که احتمالا این مدافع حرف‌های زیادی برای گفتن درباره حواشی نیم فصل اول حضورش در استقلال و به ویژه دلایل اختلاف با ریکاردو ساپینتو را با خود به دوش می‌کشد، اما ترجیح داده که با تمرکز روی تمرین و نپرداختن به حواشی، بار دیگر نامش را به عنوان یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر و فوتبال ایران مطرح کند. 

1894750

سیاوش یزدانی این روزها در اردوی ترکیه و در کنار محمد دانشگر، نیلسون جونیور و روح الامین که یکی از جوانان آکادمی باشگاه است، برای تثبیت جایگاه خود در ترکیب اصلی سپاهان تلاش می‌کند و امیدوار است با شروع فصل یکی از دو بازیکن قلب خط دفاعی طلایی‌پوشان در مسابقاتی باشد، که به زودی آغاز خواهد شد و سپاهان هم در هفته‌های ابتدایی رقیبان سختی را در پیش دارد.

باید منتظر ماند و دید یزدانی که در هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ بیست و دوم توانسته بود، به ترکیب اصلی طلایی پوشان اصفهانی برسد، با شروع رقابت‌ها چه عملکردی در فصل تازه فوتبال خود به جا می‌گذارد. به نظر می‌رسد این مدافع بال‌هایش را برای پرواز دوباره در سپاهان باز کرده است.

دیدگاه‌ها