کد خبر : 1949663 | 19 تیر 1402 ساعت 04:23 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

رد پای واضح فتاحی در عملکرد پیش فصل مس رفسنجان

مدیران جوان فوتبال ایران قد علم می‌کنند

سعید فتاحی در مدت کوتاه فعالیتش در باشگاه مس رفسنجان عملکرد موثری برجا گذاشته و نقش او در جمع شدن این تیم برای لیگ برتر به چشم می‌آید.

مدیران جوان فوتبال ایران قد علم می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مواردی که در فوتبال ایران طی چند سال گذشته به چشم آمده، حضور مدیران جوان و موفق در این عرصه است. سعید فتاحی یکی از همین مدیران جوان است که بعد از یک دوره ریاست بر کمیته مسابقات سازمان لیگ حالا چند سالی است در عرصه باشگاهی فعالیت می‌کند.

فتاحی که سابقه فعالیت در بطن فوتبال و قضاوت در مسابقات را در کارنامه دارد، بعد از حضور در باشگاه‌های استقلال و فولاد، حالا مدتی است به عنوان مدیر ورزشی در مس رفسنجان کار می‌کند و البته که تاثیر خوبی بر این تیم گذاشته است.

مس رفسنجان جزء تیم‌هایی است که در نقل و انتقالات تابستانی توانست شاکله اصلی خود نسبت به سال گذشته را حفظ کند و با جذب چند بازیکن دارای کارنامه و موفق مثل علی عدنان ستاره سرشناس تیم ملی عراق و محمد خدابنده لو هافبک تاثیرگذار گل گهر و... تقویت شده است. نارنجی پوشان حالا با جذب یکی دو بازیکن دیگر تقریبا لیست نفراتشان تکمیل می‌شود. مسی‌ها اکنون در ارمنستان بسر می‌برند و با برگزاری دیدارهای دوستانه در این کشور آمادگی خود را بالا می‌برند و در همه این اتفاقات مثبت رد پای سعید فتاحی دیده می‌شود.

1896294

در اینکه مس رفسنجان جزء تیم‌هایی است که زودتر از حد انتظار برای حضور مقتدرانه در لیگ بیست و سوم جمع و جور شده‌اند، حاصل یک کار جمعی است، اما فتاحی به عنوان یک مدیر جوان با تلاش‌های زیاد نقش مهمی در این امر ایفا کرده است. در تصاویری که از مسی‌ها در ارمنستان منتشر می شود هم می‌شود همراهی فتاحی را مشاهده کرد. جایی که این مدیرجوان در همه احوال کنار ساکت الهامی، سرمربی مس و سایر اعضای تیم حاضر است و برای حل موانع موجود تلاش می‌کند.

دیدگاه‌ها