کد خبر : 1949693 | 19 تیر 1402 ساعت 09:56 | 78.9K بازدید | 12 دیدگاه

پل پوگبا را در عربستان وسوسه کردند

پیشنهاد 100 میلیونی الاتحاد به قهرمان جام جهانی

پل پوگبا که برای زیارت خانه خدا راهی عربستان شده مذاکراتی هم با مدیران باشگاه الاتحاد داشته است.

پیشنهاد 100 میلیونی الاتحاد به قهرمان جام جهانی

به گزارش ورزش سه، پل پوگبا روز جمعه به ریاض سفر کرد تا شایعات در مورد اضافه شدن او به لیست ستاره های فوتبال لیگ عربستان بیشتر شود. او هر ساله برای زیارت خانه خدا در ریاض حضور می یابد اما این بار به نظر می‌رسد که دلیل سفر به عربستان فقط زیارتی نبوده است.

یوونتوس در صورت دریافت پیشنهاد معقول حاضر است پل پوگبا را به صورت قرضی بفروشد. هافبک فرانسوی تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد منچستریونایتد را به مقصد یوونتوس ترک کرد اما مصدومیت‌های طولانی باعث شد تا بخش قابل توجهی از فصل را از دست بدهد.

او در حال حاضر مورد توجه باشگاه الاتحاد قرار دارد و این باشگاه عربستانی قصد دارد بعد از کریم بنزما، انگولو کانته و ژوتا چهارمین ستاره خود را هم از اروپا به خدمت بگیرد. سایت گل از پیشنهاد 100 میلیون یورویی از سوی این باشگاه به پوگبا خبر داده است.

1896347

به گفته رسانه‌های عربستان، پل پوگبا در سفر به عربستان در باشگاه الاتحاد نیز حضور یافته و علاوه بر مذاکره با مدیران این باشگاه، بازدیدی هم از امکانات الاتحاد داشته است.

ستاره خط میانی تیم ملی فرانسه که با این تیم قهرمان جام جهانی 2018 شد تا سال 2026 با یوونتوس قرارداد دارد و این باشگاه می تواند از انتقال قرضی او به الاتحاد که حاضر است پول خوبی خرج کند، سود قابل توجهی کسب کند.

دیدگاه‌ها