کد خبر : 1949701 | 19 تیر 1402 ساعت 10:41 | 60.2K بازدید | 12 دیدگاه

عجیب‌ترین فوتبالیست دنیا به گالاتاسرای می‌رود

باشگاه گالاتاسرای در حال مذاکره برای به خدمت گرفتن آداما ترائوره است.

عجیب‌ترین فوتبالیست دنیا به گالاتاسرای می‌رود

به گزارش ورزش سه، آداما ترائوره بعد از یک فصل حضور در بارسلونا نتوانست خود را به ژاوی هرناندز اثبات کند و به وولورهمپتون برگشت. او حالا قصد دارد یک تجربه خارج از انگلیس دیگر را این بار در ترکیه داشته باشد.

ترائوره بعد از انجام تنها 17 بازی برای بارسلونا به وولوز برگشت و فصل گذشته در 40 بازی برای این تیم به میدان رفت و فصل را با رتبه سیزدهم به پایان رساند.

باشگاه گالاتاسرای که قهرمان سوپر لیگ ترکیه شد برای جذب آداما ترائوره با این بازیکن وارد مذاکره شده است. ترائوره هم اکنون در استانبول حضور دارد و در صورتی که توافق نهایی بین طرفین صورت بگیرد به زودی به عنوان خرید جدید گالاتاسرای معرفی خواهد شد.

او شب گذشته در میدان تاکسیم استانبول و به ادعای رسانه های کشور ترکیه حضورش در گالاتاسرای تقریبا نهایی شده است.

گالاتاسرای که به دنبال بستن تیم پرستاره تر در فصل جدید است روز گذشته نیز موفق به جلب رضایت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن شد تا مائورو ایکاردی را یک فصل دیگر نیز در اختیار داشته باشد.

آداما ترائوره با وجود فوتبال خوبی که ارائه می کند بیشتر به خاطر فیزیک بدنی اش معروف است. او در نگاه اول با کوهی از عضله بیشتر از یک فوتبالیست به بدنسازی شبیه است که تصمیم گرفته با دوستان خود یک فوتبال دورهمی انجام دهد. با این حال او در زمین فوتبال هم توانسته قابلیت های خود را به نمایش بگذارد و تبدیل به عجیب ترین فوتبال دنیا شود.

1896364

دیدگاه‌ها