کد خبر : 1949720 | 19 تیر 1402 ساعت 11:52 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

علی داوودی:

تشنه‌ام و با انگیزه‌ و مدال المپیک می‌خواهم

سایت فدراسیون وزنه برداری نوشت: علی داوودی ملی پوش وزنه برداری ایران از شرایطش گفت.

تشنه‌ام و با انگیزه‌ و مدال المپیک می‌خواهم

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، علی داوودی امیدهای زیادی برای کسب دومین مدال در المپیک دارد.وقتی با او حرف می‌زنی کوه انگیزه است.طوری که خودش می‌گوید: «حس زمانی که در اردوی نوجوانان حضور داشتم و دنبال مدال می‌گشتم را دارم.همین قدر با انگیزه.»
ملی پوش سنگین وزن ایران دارد همه تلاش خودش را می‌کند تا به بهترین فرم آمادگی خودش برسد. فرمی که انتهایش به اینجا ختمی شود؛ حضور در المپیک و کسب دومین مدال.

علی چه خبر این روزها شرایط خودت و اردوی تیم چطور است؟
من از کوبا که برگشتم نیاز به ریکاوری داشتم و خدا را شکر بدنم برگشته است و تمرینات را شروع کرده ام. اردوی بابلسر هم شروع شده و تمرینات خوبی را داریم پشت سر می گذاریم. من در رکوردگیری هم به دلیل اینکه تازه از کوبا برگشته بودیم شرکت نکردم. بچه ها ماشالا همه عالی بودند و وزنه های خوبی زدند.

از وضعیت خودت برای ما بگو.
در اردو همه چیز خوب و فراهم است و همه سعی و تلاشم را می‌کنم تا به بالاترین حد آمادگی خودم برسم تا بتوانم با بهترین فرم بدنی روی تخته مسابقات آتی بروم.

1574486

مسابقات جهانی عربستان را چطور می بینی؟
قطعا سخت تر از سال قبل در کلمبیا است.مدعیان بیشتری به این رقابت‌ها می آیند و قطعا آماده تر از سال قبل هم هستند. مسابقات عربستان گزینشی المپیک است و همه سعی و تلاش شان را می کنند تا آماده تر پا به این رقابت ها بگذارند.من هم تلاش خودم را خواهم کرد تا افزایش رکورد خوبی داشته باشم و بتوانم رکورد مجموع خوبی را ثبت کنم و به یک مدال خوشرنگ برسم.

علی رقابت در تیم ملی خیلی هیجان انگیز شده است. تو رقبای خوبی مثل آیت شریفی و علیرضا یوسفی را داری. قطعا این رقابت باعث می‌شود تا کیفیت ملی پوشان سنگین وزن ایران بالا برود این طور نیست؟

دقیقا.ما یک رقابت خوب و سالم را در تیم ملی داریم.ماشالا آیت خیلی خوب شده و وزنه های خوبی می زند. امیدوارم علیرضا هم به زودی مصدومیت اش خوب شود تا بتوانیم دوباره سه تایی تمرین کنیم.این تمرین کردن به همه ما انگیزه می‌دهد، مفید است و باعث پیشرفت تک تک ما می‌شود. شک نکنید که در بلند مدت روی رکورد همه ما تاثیر دارد و این در آینده مشخص می‌شود.

فکر می کنی چقدر شانس حضور در المپیک را داری؟
من در المپیک قبل موفق شدم مدال بگیرم اما هیچ وقت توی زندگی ام اینقدر تشنه و با انگیزه نبوده ام.امیدوارم تلاش هایی که دارم می کنم در نهایت به حضور در المپیک و کسب دومین مدالم منجر شود. 13 – 14 ماه به المپیک مانده است و شبانه روز باید تلاش کنم تا بهترین اتفاق را رقم بزنم. من هر چیزی که باید را انجام می دهم تا این اتفاق بیفتد. انگیزه الان من را شاید فقط یک نوجوان داشته باشد. شده ام مثل زمانی که در اردوی نوجوانان بودم و دنبال مدال.هیچ وقت اینقدر با انگیزه نبوده ام و می خواهم تمام تلاشم را بکنم تا روی سکوی المپیک قرار بگیرم.در زمانی از لحاظ روحی اذیت های زیادی شدم اما آن بحران را کنار گذاشتم و خدا را شکر وارد حاشیه نشدم. باز هم می‌گویم امیدوارم آخر همه این سختی ها کسب دومین مدال المپیک باشد و همه آن انتظاری که از من دارند را به چشم ببینند.

1781346

و کادر فنی تیم ملی که تلفیقی از تجربه و جوانی است
خدا را شکر. یک هماهنگی خوبی بین خودم، آقا نواب. بهمن خان و آقای ربیعی وجود دارد. برنامه ها دارد به خوبی پیش می رود و امید زیادی دارم که با این کادر فنی خوب به اهدافی که دارم برسم.

نکته ای داری که بخواهی برای ما بگویی؟
من زیاد اهل حاشیه نیستم اما می خواهم یک نکته کوچک بگویم.آن هم خطاب به مسئولان استان تهران.فرماندار و استاندار و …مگر من قهرمان این شهر نیستم؟من باید بیشتر حمایت شوم.شرایط طوری است که باید منتظر معجزه ای باشم تا این حمایت را ببینم.نمی دانم حالا این باعث انگیزه من می شود یا چیز دیگری اما من هم مثل همه قهرمان ها در شهرستان ها انتظار حمایت دارم.انشاءالله که خیر است و امیدوارم اتفاق های خوبی بیفتد.

دیدگاه‌ها