کد خبر : 1949724 | 19 تیر 1402 ساعت 11:58 | 40.2K بازدید | 15 دیدگاه

فاش شد: دروغ‌های عجیب پشت آب معدنی رونالدو

آب‌های معدنی که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با همکاری شرکت دیگری اقدام به تولید آن کرده با تردیدهای بسیاری روبرو شده است.

فاش شد: دروغ‌های عجیب پشت آب معدنی رونالدو

به گزارش"ورزش سه"، رونالدو چند روز قبل اعلام کرد که قرار است در کنار شرکت URSU9 اقدام به تولید آب‌های معدنی کند که برای بهبود سلامت بسیار توصیه می‌شود. 

با این حال، نشریه ال کومیدیستا که به صورت تخصصی در حوزه تغذیه و خوراکی فعالیت می‌کند، تحقیقی روی این محصول انجام داده و تردیدهایی را درباره آن مطرح کرده است. 

پیش از این گفته شده بود که این آب معدنی قصد دارد کیفیت زندگی جمعیت بسیاری را بالا ببرد و در تعریف آن از عبارت «بیشتر از آب معدنی» استفاده شده بود. 

در سایت متعلق به این محصول ادعا شده که منبع قلیایی این آب باعث می‌شود که خشم بی‌دلیل کاهش پیدا کند و هیچ آسیبی هم به ترکیبات شیمیایی مختص بدن انسان نمی‌زند. 

1896417

با این حال، متخصص معتقد هستند که احتمال درست بودن این ادعاها چندان زیاد نیست و در واقع ممکن است که تمامی این موارد دروغ باشند و اولین موضوعی که در این باره زیر سوال رفته منبع قلبایی این آب معدنی است که هیچ اثری از آن یافت نشده است.

این سایت همچنین بر این موضوع تاکید کرده که اصرار این محصول روی فواید آنتی اکسیدان بودن آن هم کاملا بی‌مورد و عجیب است. 

کافی است برنامه‌های نقشه خوان مانند گوگل مپ را باز کنید تا متوجه شوید که پیدا کردن چنین منبعی در اطراف آویلا غیرممکن است. در واقع تنها جایی که چنین محصولی یافت می‌شود در پرتغال است و کاسکاتا دا فراگا دا پنا نام دارد.

دیدگاه‌ها