کد خبر : 1949725 | 19 تیر 1402 ساعت 12:22 | 49.7K بازدید | 5 دیدگاه

خشم ادامه‌دار در مونیخ از ستاره فرانسوی

کنایه سنگین اسطوره بایرن به خرید جدید PSG

کامنت جالب مهمت شول زیر متن خداحافظی لوکاس هرناندز با استقبال گسترده هواداران بایرن روبه‌رو شده است.

کنایه سنگین اسطوره بایرن به خرید جدید PSG

بهخ گزارش "ورزش سه"، لوکاس هرناندز همانطور که پیش بینی می شد سرانجام از بایرن جدا شد و رسما به پی اس جی پیوست. قهرمان فرانسه دیروز اعلام کرد که لوکاس را با قراردادی تا سال 2028 جذب کرده و برای او 50 میلیون یورو نیز هزینه کرد. لوکاس در سال 2019 با رقم 80 میلیون یورو از اتلتیکو به بایرن پیوست و گران‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه شد ولی هرگز نتوانست ارزش‌هایش را ثابت کند.

1896082

او با انتشار متنی احساسی از هواداران بایرن خداحافظی کرد اما نکته جالب واکنش مهمت شول، ستاره سابق بایرن، به این قضیه بود. پاسخ او زیر پست اینستاگرام لوکاس بازتاب گسترده ای داشت و مورد استقبال بایرنی‌ها نیز قرار گرفت.

1896418

لوکاس نوشته بود: «امروز می‌خواهم با تمام وجودم با شما خداحافظی کنم. پس از ارزیابی شرایط در نهایت تصمیم گرفتم که چالش جدیدی را تجربه کنم. قصد دارم بابت حمایت‌هایتان از شما تشکر کنم. لحظاتی فوق العاده ای را که در اینجا با یکدیگر سپری کردیم، تا ابد در ذهن من خواهد ماند. عناوینی که با یکدیگر به دست آوردیم، به خصوص قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا که همیشه رویای آن را داشتم. می‌خواهم از حمایت‌های بازیکنان تیم، کادر مربی‌گری و تمام اعضای باشگاه تشکر کنم.
من در این باشگاه نه تنها به عنوان یک بازیکن بلکه به عنوان یک انسان رشد کردم. افتخار می‌کنم که توانستم لباس یکی از مشهورترین تیم های دنیا را بر تن کنم. در پایان از شما می‌خواهم که به تصمیم من احترام بگذارید و می‌دانم که خداحافظی، لحظه سختی است

شول زیر این پست نوشت: «حتی یک کلمه از حرف‌هایت را باور نمی‌کنم. خداحافظ.»

لوتار ماتیوس نیز در مورد لوکاس گفته بود که او بدترین خرید تاریخ بایرن است و 80 میلیون یورو را دور ریختند.

دیدگاه‌ها