کد خبر : 1949730 | 19 تیر 1402 ساعت 12:30 | 24.3K بازدید | 1 دیدگاه

جانشین کیم از ژاپن می آید

ناپولی دست از سر آسیایی‌ها برنمی‌دارد

کو ایتاکورا، مدافع مونشن گلادباخ، در آستانه پیوستن به ناپولی قرار دارد.

ناپولی دست از سر آسیایی‌ها برنمی‌دارد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که کار انتقال کیم مین جائه به بایرن مونیخ به مراحل نهایی خود نزدیک می‌شود باشگاه ناپولی در تلاش است تا هر چه زودتر جانشین مدافع کره‌ای را انتخاب و با او قرارداد امضا کند.

قهرمان ایتالیا خود را آماده خداحافظی با کیم کرده است؛ مدافعی که بعد از گذراندن تست‌های پزشکی خود زیر نظر پزشکان بایرن مونیخ در کره جنوبی به آلمان سفر خواهد کرد تا قراردادش را امضا کند.

یافتن جانشین کیم در حال حاضر بزرگترین دغدغه ناپلی‌هاست. آنها شوک اول را با جدایی لوچانو اسپالتی تجربه کردند و بعد از انتخاب جانشین او حالا باید جای خالی مدافع کره ای را پر کنند. کو ایتاکورا، محتمل ترین گزینه برای این کار است.

این مدافع 26 ساله که فصل گذشته در بروسیا مونشن گلادباخ حضور داشت در صورت رفع اختلاف قیمت جزئی بین دو باشگاه راهی ناپولی خواهد شد. توتو مرکاتو با تایید این خبر اعلام کرد که پیشنهاد ناپولی برای خرید ایتاکورا فقط 3 میلیون یورو با مبلغ مورد نظر مونشن گلادباخ فاصله دارد.

مکس کیلمن، مدافع 26 ساله وولورهمپتون، که پیشنهاداتی از عربستان دارد نیز یکی دیگر از مدافعانی است که ناپولی برای پر کردن جای خالی کیم زیر نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها