کد خبر : 1949745 | 19 تیر 1402 ساعت 13:21 | 36.4K بازدید | 1 دیدگاه

کوشکی: در گل گهر دوباره همان بازیکن پیکان می‌شوم

ستاره گل‌گهر از جدایی‌هایش راضی است!

علیرضا کوشکی امیدوار است انتقال از فولاد به گل‌گهر باعث بازگشت او به روزهای اوجش شد.

ستاره گل‌گهر از جدایی‌هایش راضی است!

به گزارش ورزش سه، علیرضا کوشکی پس از یک سال و نیم حضور در فولاد خوزستان، جمع شاگردان علیرضا منصوریان را ترک کرد و به گل‌گهر سیرجان پیوست تا مسیر جدیدی را در فوتبال خود آغاز کند. او که از پیکان به فولاد منتقل شده بود، در مدت حضورش در این تیم در ۳۶ بازی لیگ برتر و ۶ دیدار آسیایی به میدان رفت، حالا تمرینات خود را زیر نظر ماریوس اوزینیدیس آغاز کرده است.

گزارشگرکوشکی درباره دلیل جدایی خود از فولاد به خبرنگار ما گفت: با توجه به شرایطی که در فولاد پیش آمد، گل‌گهر را برای ادامه فوتبالم بهتر دیدم. ما چند جلسه با باشگاه فولاد داشتیم و مذاکراتی انجام شد اما آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت و نشد که در خدمت باشگاه فولاد باشم. بنابراین در نهایت با تیم گل‌گهر قرارداد بستم و خیلی خوشحالم که می‌توانم امسال کنار مردم خوب سیرجان باشم.

گزارشگراو درباره مدت حضورش در فولاد عنوان کرد: در فولاد اتفاقات خوبی برای من افتاد؛ تجربه آسیایی، قهرمانی در سوپرکاپ و ... . این مدت از نظر فوتبالی برایم خوب پیش رفت که تجربه خوبی را هم به همراه داشت. خیلی خوشحالم که در این تیم خوب حضور داشتم و توانستم برای این تیم در زمین بجنگم. از مردم خونگرم اهواز هم تشکر می‌کنم که در این مدت همواره به من لطف داشتند.

گزارشگرکوشکی درباره کار کردن با جواد نکونام و سپس علیرضا منصوریان در فولاد گفت: من در فولاد با دو مربی با دانش فوتبال ایران کار کردم که البته هر کدام سبک خاص خودشان را دارند. خیلی خوشحالم که شاگرد این دو مربی بودم و چیزهای زیادی از آنها گرفتم و از هر دوی آنها تشکر می‌کنم.

1740802

گزارشگروینگر جدید گل‌گهر درباره جو حاکم بر این تیم بیان کرد: من تنها دو سه روز است که تمریناتم را با گل‌گهر شروع کرده‌ام اما جو تیم به قدری آرام و بدون حاشیه است که کار کردن را برای هر بازیکنی راحت‌تر می‌کند. من تمام تلاشم را انجام می‌دهم که بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم و در کنار هم‌تیمی‌هایم و سایر اعضای تیم در خوشحالی مردم سیرجان شریک شوم.

گزارشگرکوشکی سپس به تمجید از ماریوس اوزینیدیس پرداخت و گفت: با وجود اینکه تنها دو سه بار ایشان را دیده‌ام اما کاملا مشخص است که بسیار کاربلد هستند و به فوتبال تاکتیکی علاقه خاصی دارند که همین موضوع می‌تواند به تیم کمک زیادی کند‌. امیدوارم ما بازیکنان بتوانیم به شرایط مدنظر ایشان برسیم و یک فصل خوب را در کنار هم پشت سر بگذاریم.

گزارشگراو درباره قرعه گل‌گهر در لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم هیچ قرعه آسانی در لیگ وجود ندارد و سال به سال سطح تیم‌ها به یکدیگر نزدیک‌تر می‌شوند، اما هر تیمی که لیگ را خوب شروع کند، قدم بزرگی برداشته است. امیدوارم بتوانیم به خوبی بازی‌هایمان را پشت سر بگذاریم و امتیازات لازم را کسب کنیم.

1704090

گزارشگرکوشکی درباره تقابل با تیم‌های سابقش در دو هفته ابتدایی عنوان کرد: برای خودم هم خیلی جالب که هفته اول به فولاد خوردیم و هفته هم با پیکان بازی داریم و همین موضوع هفته‌های اول را برای من بسیار مهم‌تر می‌کند و امیدوارم بتوانم بهترین عملکردم را داشته باشم.

گزارشگراین وینگر ۲۳ ساله فوتبال ایران که سابقه بازی در سپیدرود و پیکان را هم دارد، درباره مسیری که پشت سر گذاشته، گفت: بخش بزرگی از پیشرفت یک بازیکن، به تصمیمات او برمی‌گردد و مسیر فوتبالی من با تصمیماتی همراه بود که شاید گاهی خودم در آنها دخیل نبودم اما از آنها راضی هستم. جدایی از سپیدرود در آن مقطع، پیکان، فولاد و گل‌گهر، انتخاب‌ها و تصمیمات خوبی بودند و باعث شدند اتفاقات خوبی برایم رخ بدهد. امیدوارم در آینده هم اتفاقات بهتری رخ بدهد و بیشتر دیده شوم.

گزارشگرکوشکی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا عملکرد خوب او در پیکان، در فولاد ادامه‌دار نبود، گفت: من در پیکان گل‌های بیشتری زدم و بیشتر دیده شدم اما گاهی شرایط برای بازیکنان به شکلی که انتظار دارند، پیش‌ نمی‌رود. فولاد از لحاظ اسمی و هواداری، تیم بزرگتری است و آنجا عواملی دخیل بودند که باعث شدند شرایط خوب پیش نرود؛ البته در آخر و با حضور علی آقا منصوریان شرایط بهتر شده بود‌. امیدوارم این فصل بتوانم همراه با گل‌گهر با روزهای خوبی که در پیکان داشتم، برگردم.

دیدگاه‌ها