کد خبر : 1949753 | 19 تیر 1402 ساعت 13:45 | 79.5K بازدید | 14 دیدگاه

کوچ عجیب شش بازیکن تاثیرگذار از لیگ برتر!

شش بازیکن تاثیرگذار در صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر، در تصمیمی عجیب این تیم را به مقصد مس کرمان ترک کردند تا فصل آینده نیز در لیگ آزادگان حضور داشته باشند.

کوچ عجیب شش بازیکن تاثیرگذار از لیگ برتر!

به گزارش ورزش سه، استقلال خوزستان پس از چهار سال دوری از لیگ برتر با کسب رتبه دوم رقابت‌های لیگ آزادگان به سطح اول فوتبال کشور بازگشته و حالا در شرایطی وارد بازار نقل و انتقالات شده است که باید برای بقا در لیگ برتر در اولین سال بازگشت خود به این رقابت‌ها تلاش کند.

استقلال خوزستان که سابقه قهرمانی در لیگ برتر با عبدالله ویسی را دارد، در شرایطی خود را با هدایت سیروس پورموسوی برای حضور در لیگ برتر آماده می‌کند که پیش از آغاز فصل و در همین ابتدای مسیر با چالش جدی جدایی ستارگان خود مواجه شده است.

علی وزیری‌پناه، خشایار زبرجد، ایمان رازانی، رضا نبی‌زاده، ابوالفضل اعلایی و یک بازیکن دیگر که جزو ساختار اصلی استقلال خوزستان محسوب می‌شوند و از عوامل اصلی صعود این تیم به لیگ برتر بودند، با پایان قرارداد خود جمع شاگردان پورموسوی را ترک کردند و حاضر به تمدید قرارداد خود نشدند.

اما نکته عجیب اینجاست که شش ستاره فصل گدشته استقلال خوزستان، مس کرمان را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کردند؛ تیمی که در پایان فصل گذشته همراه با نفت مسجدسلیمان به لیگ یک سقوط کرد و حالا باید برای بازگشت به لیگ برتر بجنگد.

هر چند مس کرمان هم با هدف بازگشت سریع به لیگ برتر وارد مسابقات فصل آینده لیگ دسته اول می‌شود اما انتقال شش بازیکن از استقلال خوزستان به این این تیم لیگ یکی اتفاقی جالب بوده است؛ بازیکنانی که بهترین فرصت را برای شرکت در رقابت‌های لیگ برتر به دست آورده بودند اما در شرایطی که در لیست سرمربی نیز حضور داشتند، تصمیم گرفتند سال آینده هم در لیگ آزادگان توپ بزنند.

دیدگاه‌ها