کد خبر : 1949757 | 19 تیر 1402 ساعت 13:50 | 37.2K بازدید | 5 دیدگاه

آغاز مذاکرات دوباره النصر و ستاره چلسی

النصر برای جذب حکیم زیادش، مذاکراتش را با این بازیکن آغاز می‌کند.

آغاز مذاکرات دوباره النصر و ستاره چلسی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اهداف تابستانی النصر، حکیم زیاش، ستاره مراکشی چلسی بود. این بازیکن تا پای عقد قرارداد با تیم عربستانی هم رفت اما به دلیل رد شدن در تست‌های پزشکی، انتقال او منتفی شد.

در معاینات پزشکی مشخص شد که زیاش از ناحیه زانو و کمر دچار مصدومیت است و همین مسئله عامل غیبت او در تعداد زیادی از بازی‌های چلسی طی فصل گذشته بوده است.

حالا گزارش‌های مطبوعاتی بین المللی و همچنین مرور اخبار رسانه های سعودی، حاکی از این است که باشگاه النصر برای از سرگیری مذاکرات با حکیم زیاش، اعلام آمادگی کرده است.

رسانه سعودی اسپورت نوشته است که النصر می خواهد تا این بازیکن 30 ساله را در این تابستان به خدمت بگیرد و مشکلی برای شروع دور جدید مذاکرات با این بازیکن ندارد.

این باشگاه سعودی به زیاش اعلام کرده که حاضر است پس از انجام معاینات پزشکی دقیق تری جهت اطمینان از عدم آسیب دیدگی زانو و کمر، با ستاره مراکشی چلسی قرارداد امضا کند.

از آنجایی که چلسی قصد دارد با فروش زیاش ضمن کسب درآمد، یک جای خالی در فهرست خود داشته باشد، علاقه ای به حفظ این بازیکن ندارد و حتی زمستان گذشته نیز او تا آستانه پیوستن به پاریس نیز پیش رفت که به دلیل تأخیر در انجام مراحل قانونی، این انتقال منتفی شد.

دیدگاه‌ها