کد خبر : 1949763 | 19 تیر 1402 ساعت 14:05 | 20.1K بازدید | 5 دیدگاه

لوکاس هرناندز نتوانست رکورد لواندوفسکی را بشکند

لوکاس هرناندز، ستاره فرانسوی، پس از پیوستن به پاری سن ژرمن به گرانقیمت‌ترین فروش تاریخ بایرن مونیخ تبدیل شد.

لوکاس هرناندز نتوانست رکورد لواندوفسکی را بشکند

به گزارش "ورزش سه"، هرناندز روز گذشته به صورت رسمی از بایرن مونیخ جدا شد و با امضای قراردادی پنج ساله به پاری سن ژرمن پیوست. 

این بازیکن یک سال دیگر با بایرن قرارداد داشت اما پس از طی کردن دوران مصدومیت شدیدی که در جام جهانی گریبانگیرش شده بود تصمیم گرفت از این باشگاه جدا شود و این موضوع را به مدیران بایرن اعلام کرد. 

بسیاری از رسانه‌های فرانسوی مدعی شده بودند که او از مدتی قبل با پاری سن ژرمن به توافق شخصی رسیده بود و این موضوع باعث تعجب مدیران بایرن شد که انتظار جدایی او را نداشتند. 

1896080

در نهایت مذاکرات بین دو باشگاه جواب داد و هرناندز با قراردادی به ارزش 45 میلیون یورو راهی پی اس جی شد تا به گرانقیمت‌ترین فروش تاریخ بایرن در کنار روبرت لواندوفسکی تبدیل شده باشد. 

لواندوفسکی تابستان سال گذشته با قراردادی مشابه راهی بارسلونا شده بود و حالا نام هرناندز هم در کنار نام او در صدر فهرست بازیکنان گرانقمیت فروخته شده بایرن قرار بگیرد. 

فروش داگلاس کاستا با 40 میلیون یورو به یوونتوس، متس هوملز با 30.5 میلیون یورو به دورتموند، تونی کروس با 25 میلیون یورو به رئال مادرید، اوون هارگریوز با 25 میلیون یورو به منچستریونایتد، تیاگو با 22 میلیون یورو به لیورپول، ماریو گوتزه با 22 میلیون یورو به دورتموند، ماریو مانژوکیچ با 22 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید و رناتو سانچز با 20 میلیون یورو به لیل در رده‌های بعدی قرار دارند.

دیدگاه‌ها