کد خبر : 1949787 | 19 تیر 1402 ساعت 15:33 | 44.7K بازدید | 2 دیدگاه

ژوائو فلیکس می‌خواهد برای آقای گلی رقیب طارمی شود

ژوائو فلیکس که رابطه بدی با دیگو سیمئونه دارد، در اتلتیکو نخواهد ماند و گفته می‌شود خود او دوست دارد به بنفیکا برگردد.

ژوائو فلیکس می‌خواهد برای آقای گلی رقیب طارمی شود

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس با دیه‌گو سیمئونه رابطه خوبی ندارد و مربی اتلتیکو مادرید و مهاجم این تیم دل خوشی از همدیگر ندارند. بنابراین انتظار می‌رود ژوائو در این تابستان به تیم دیگری فروخته شود.

در این بین، خود این بازیکن دوست دارد به بنفیکا برگردد، تیمی که در آن چهره شد و به موفقیت رسید. روزنامه رکورد، چاپ پرتغال نوشت، بنفیکا در تلاش است تا بفهمد اتلتیکو برای فروش این بازیکن چه درخواستی دارد و در صورت امکان، ستاره سابق خودش را پس بگیرد.

گفته می‌شود پس از دوره قرضی ناموفقی که فلیکس در چلسی گذراند، اتلتیکو دیگر قصد ندارد او را به تیم‌های دیگر قرض بدهد و می‌خواهد او را بفروشد، اما این باشگاه سال 2019 برای خرید ژوائو فلیکس تقریبا 120 میلیون یورو پرداخت و می‌خواهد بخش عمده‌ای از این پول را پس بگیرد.

این در حالی است که بنفیکا بودجه چندانی در اختیار ندارد و اگرچه خود بازیکن دوست دارد به پرتغال برگردد و میل او نقش مهمی در باشگاه آینده‌اش خواهد داشت، اما بعید به نظر می‌رسد که این رویای او برآورده شود.

گفته می‌شود پاری‌سن‌ژرمن هم از مشتریان فلیکس است و قصد دارد در صورتی که نیمار از این تیم رفت، او را جانشین ستاره برزیلی کند.

1896520

دیدگاه‌ها