کد خبر : 1949794 | 19 تیر 1402 ساعت 16:08 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل اختلاف وزارت ورزش و فدراسیون ورزش کارگری

سرپرست فدراسیون ورزش کارگری در خصوص اختلاف‌های موجود بین وزارت ورزش و این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.

دلیل اختلاف وزارت ورزش و فدراسیون ورزش کارگری

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اسناوندی، سرپرست فدراسیون ورززش کارگری در خصوص حضور نمایندگان ایران در مسابقات جهانی ایتالیا اظهار داشت: بحث مالی برای حضور در این رویداد مطرح بود، اما با حمایت مرتضوی وزیر کار و معاون فرهنگی و اجتماعی وی مسائل حل شده است و تیم‌های قدرتمندی را از جمله ملی و شرکت های کارگری آماده کرده ایم و با 120 ورزشکار و عوامل اجرایی و فنی اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: 11 رشته قرار است اعزام شوند که اکثرا انفرادی هستند. دوومیدانی، کشتی فرنگی، جودو، کاراته، کشتی ساحلی و تنیس روی میز و ...

سرپرست فدراسیون ورزش کارگری در مورد اینکه وزارت ورزش گفته است کمک نمی‌کند چون ورزش صنفی هستید، اما دخالت زیاد دارد، عنوان کرد: از وقتی که فدراسیون ورزش کارگری و صنفی اساسنامه مستقل خود را پیدا کردند، یک مقدار حمایت های وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها را کمرنگ کرده است. این چالشی است بین وزارت ورزش و ورزش کارگری. نگاه وزارت ورزش فنی است و وزارت کار هم می گوید ماموریتش در کنار ورزش به آسیب های اجتماعی رسیدگی کند و هدفش فرهنگک کار و کارگری است. البته باید با یکدیگر بنشینند و این مسائل را مطح کنند. هرچند این اختلاف سلیقه ها فنی و تخصصی و همگی برای حمایت از ورزش است.

اسناوندی در مورد اینکه انتخابات چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: به زودی مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها