کد خبر : 1949809 | 19 تیر 1402 ساعت 17:30 | 14.5K بازدید | 3 دیدگاه

دعوای مصر و کلوپ: صلاح به المپیک نمی‌رود

سرمربی تیم ملی المپیک مصر خواهان حضور محمد صلاح در تیمش برای شرکت در المپیک 2024 است اما لیورپول حاضر نیست ستاره مصری خود را در هفته‌های حساس فصل از دست بدهد.

دعوای مصر و کلوپ: صلاح به المپیک نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه لیورپول اکو می‌گوید روجریو میکال، سرمربی تیم ملی زیر 23سال مصر در پاسخ به سوال این روزنامه اعلام کرده که می‌خواهد نام محمد صلاح را به عنوان یکی از سهمیه‌های بالای 23سال تیم المپیک مصر اعلام کند.

المپیک تابستانی 2024 در پایان فصل فوتبالی آینده برگزار می‌شود اما اگر نام صلاح در فهرست تیم المپیک کشورش قرار بگیرد او در فصل آینده بخشی از فصل را برای حضور در اردوهای این تیم و شرکت در مسابقات انتخابی از دست خواهد داد و یک فصل بعد یعنی در فصل 25-2024 هم هفته‌های ابتدایی را به دلیل برگزاری المپیک در پاریس از دست می‌دهد.

اما لیورپول از این درخواست مصری‌ها عصبانی شده چون همین حالا هم صلاح را به دلیل حضورش در تیم ملی بزرگسالان مصر در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا که در میانه فصل آینده در ماه‌های ژانویه و فوریه برگزار می‌شود از دست خواهد داد.

لیورپول پیش از این هم یک بار مانع حضور صلاح در تیم ملی المپیک کشورش شده بود. در زمان برگزاری المپیک 2021 در توکیو یورگن کلوپ اجازه حضور این ستاره مصری را در تیم ملی المپیک کشورش نداد.

1896546

در نهایت در این موضوع لیورپول دست بالا را خواهد داشت چرا که بازی‌های المپیک توسط فیفا برگزار نمی‌شود و در نتیجه فیفا نمی‌تواند لیورپول را مجبور کند بازیکنانش را در اختیار تیم‌های ملی قرار بدهد.

میکال، سرمربی تیم ملی زیر 23سال مصر، درباه محمد صلاح گفته بود: "ما هنوز یک سال وقت داریم تا به موضوع صلاح فکر کنیم. در این مدت شرایط را ارزیابی خواهیم کرد ولی شکی نیست که به صلاح خوش‌آمد خواهیم گفت و تلاش می‌کنیم او را در تیم‌مان داشته باشیم. صلاح می‌تواند برای مصر همانقدر مهم باشد که نیمار برای برزیل."

دیدگاه‌ها