کد خبر : 1949827 | 19 تیر 1402 ساعت 19:05 | 42.5K بازدید | 30 دیدگاه

کاسمیرو: اگر عاشق فوتبالی، عاشق مسی هم هستی!

کاسمیرو، هافبک منچستریونایتد و ستاره سابق رئال، با ستایش از لیونل مسی می‌گوید او خالق یک عصر جدید در فوتبال بود.

کاسمیرو: اگر عاشق فوتبالی، عاشق مسی هم هستی!

به گزارش "ورزش سه"، شاید یکی از عجیب‌ترین چیزها در فوتبال شنیدن ستایش یک رئال مادریدی از یکی از اسطوره‌های باشگاه بارسلونا باشد.

کاسمیرو، ستاره سابق رئال مادرید که این روزها در منچستریونایتد بازی می‌کند، امروز چنین کاری کرد و با ستایش از لیونل مسی گفت او فوتبالیستی است که خالق یک عصر جدید در دنیای فوتبال بوده است.

صحبت‌های کاسمیرو در حالی مطرح می‌شود که مسی هم مثل او در تیم سابقش بارسا بازی نمی‌کند و به زودی قرار است او را با پیراهن تیم اینترمیامی در آمریکا ببینیم. به نظر می‌رسد دور شدن کاسمیرو از رئال و مسی از بارسلونا باعث شده حساسیت‌های اسپانیایی کمتر مد نظر آنها باشد.

1896582

کاسمیرو در مصاحبه امروز خود درباره لئو مسی گفت: "مسی خالق یک عصر جدید فوتبالی بود. این را نمی‌شود انکار کرد. من وقتی با پیراهن رئال مقابل بارسا بازی می‌کردم مسی برای همیشه یک رقیب ویژه بود. وقت‌هایی هم که با پیراهن تیم ملی برزیل مقابل آرژانتین می‌ایستادم مسی را خاص‌تر از همه و دشوارترین حریف می‌دانستم. ببینید، از واقعیت نمی‌شد فرار کرد. کسی که عاشق فوتبال باشد نمی‌تواند عاشق مسی نباشد. او شایسته ستایش شدن است."

ستاره برزیلی سابق رئال در ادامه این مصاحبه اشاره کرد که از به دست آوردن بازوبندی منچستریونایتد استقبال می‌کند. کاسیمرو که بعد از سال‌ها درخشش با پیراهن رئال به لیگ برتر آمده حالا می‌خواهد در تیم جدیدش هم به عنوان یک رهبر عمل کرده و نامش را برای هواداران این تیم هم به نامی ماندگار تبدیل کند.

1896581

دیدگاه‌ها