کد خبر : 1949838 | 19 تیر 1402 ساعت 20:07 | 20.1K بازدید | 5 دیدگاه

جلسه انضباطی پرتنش سایپا و شمس آذر ادامه دارد

مدیران دو باشگاه سایپا و شمس آذر با حضور در کمیته انضباطی یکی از مهم‌ترین بحث‌های فوتبال ایران در شروع لیگ برتر را پیش می‌برند.

جلسه انضباطی پرتنش سایپا و شمس آذر ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سایپا نسبت به حضور غیرقانونی یکی از بازیکنان تیم شمس آذر، قهرمان لیگ دسته اول یک شکایت بلند بالا را پرونده کرده و به کمیته انضباطی داده تا با سه-هیچ شدن مسابقاتی که این بازیکن در آن حضور داشته، جای این تیم را در لیگ برتر بگیرد.

امروز حسینی‌پور، مدیرعامل سایپا و بهنام ابوالقاسم‌پور، رئیس هیئت مدیره در این جلسه حضور دارند و شهاب زندی نیز نماینده تیم شمس آذر در جلسه‌ای است که با حضور رئیس کمیته انضباطی برگزار می‌‌شود.

ویدئو: 305201

این جلسه پس از سه ساعت هنوز به اتمام نرسیده و در اواسط آن بهنام ابوالقاسم پور دقایقی از جمع حاضرین جدا شد و با عصبانیت علیه بازیکن متخلف شمس آذر حرف‌هایی به زبان آورد و او را متهم به جعل حقایق کرد و از کمیته انضباطی خواست که هرچه سریع‌تر و در فاصله ۲۴ روزه تا شروع لیگ برتر به این پرونده رسیدگی کند و تکلیف آن مشخص بشود.

ابوالقاسم پور گفت: "یک ماه و نیم است که دستگاه‌های نظارتی و امنیتی پیگیر این مسئله هستند و باید مشخص شود که کارت جعلی پایان خدمت بازیکن شمس آذر چگونه به دست وی رسیده است."

دیدگاه‌ها