کد خبر : 1949853 | 19 تیر 1402 ساعت 21:42 | 48.7K بازدید | 15 دیدگاه

فداکاری بزرگ خانواده ببر برزیلی: برو بارسا و رونالدینیو شو!

خانواده ویتور روکه، خرید برزیلی جدید بارسلونا، برای اینکه او به این باشگاه اسپانیایی ملحق شوند از خیر یک کمیسیون قابل توجه گذشتند.

فداکاری بزرگ خانواده ببر برزیلی: برو بارسا و رونالدینیو شو!

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه خرید جدید بارسلونا از باشگاه برزیلی اتلتیکو پارانائنزه به این تیم کاتالان پیوست.

انتقال ویتور روکه به بارسا قطعی شده و تنها اعلام رسمی آن از طرف باشگاه اسپانیایی باقی مانده است. در صورتی که همه پاداش‌های قرارداد روکه با بارسا محقق شود او در مجموع برای باشگاه 74 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا در گزارشی اعلام کرد ویتور روکه به غیر از بارسلونا مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار داشت. باشگاه‌هایی مثل چلسی، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن هم پیشنهادهای بزرگی به ویتور روکه داده بودند.

1896632

جالب اینجا است که این باشگاه‌ها برای به دست آوردن ویتور روکه به خانواده او پیشنهاد دریافت کیمسیونی قابل توجه داده بودند. مدیریت برنامه‌های این ستاره برزیلی در اختیار خانواده او است و آنها می‌توانستند با قبول یکی از پیشنهادها مبلغ قابل توجهی از محل کمیسیون به دست بیاورند.

اما خانواده ویتور روکه که عشق و علاقه او به بارسا از کودکی را می‌دانستند برای موفقیت ویتور دست به فداکاری زده و از خیر دریافت کمیسیون گذشتند تا این پدیده برزیلی راهی باشگاهی شود که می‌گوید از زمان بازی کردن الگویش رونالدینیو در آن شیفته‌اش شده است.

دیدگاه‌ها