کد خبر : 1949854 | 19 تیر 1402 ساعت 21:51 | 15.8K بازدید | 6 دیدگاه

برنامه جدید بایرن: بازیکنان برای هری کین پیام می‌فرستند

جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، از پیوستن هری کین به این تیم حمایت کرد و خواهان همبازی شدن با این ستاره انگلیسی شد.

برنامه جدید بایرن: بازیکنان برای هری کین پیام می‌فرستند

به گزارش "ورزش سه"، در حالیدکه درام تابستانی هری کین ادامه دارد و هر روز اخبار جدیدی از مذاکره بین تاتنهام و بایرن مونیخ درباره او منتشر می‌شود یکی از بازیکنان بایرن از پیوستن کاپیتان تیم ملی انگلیس به این تیم آلمانی حمایت کرد.

بایرن مونیخ تا اینجا دو پیشنهاد رسمی برای خرید هری کین به تاتنهام ارسال کرده ولی هر دو پیشنهاد از سوی دنیل لوی، رئیس این باشگاه انگلیسی رد شده است. پیشنهاد دوم بایرن که در روزهای اخیر ارسال شده بود پیشنهادی 80 میلیون یورویی بود.

روزنامه آلمانی بیلد به سراغ جمال موسیالا رفت و از او درباره هری کین پرسید. این ستاره بایرن در صحبت‌هایش نشان داد که بازیکنان این تیم هم اخبار مربوط به هری کین را با دقت دنبال می‌کنند.

1881679

موسیالا در پاسخ به سوال روزنامه آلمانی گفت: "هری کین سال‌ها است که در لیگ برتر در بالاترین سطح ممکن بازی می‌کند. خیلی تیم‌ها هستند که عاشق در اختیار گرفتن بازیکن درجه‌یکی مثل او هستند. من شک ندارم که هری اگر به بایرن بیاید به خوبی در تیم جا می‌افتد و می‌تواند به یکی از بهترین بازیکنان تیم تبدیل بشود."

این در حالی است که هری کین اینطور وانمود می‌کند که به مذاکرات بین دو باشگاه اهمیت نمی‌دهد. روزنامه بیلد می‌گوید بایرن مونیخ از این رفتار ستاره انگلیسی راضی نیست و خواهان مداخله او برای راضی شدن رئیس تاتنهام شده است. این وضعیتی است که منچستریونایتد، خریدار قبلی هری کین، هم در شروع تابستان با آن مواجه شده و خواهان موضع‌گیری کین و فشار آوردن او بر مدیران تاتنهام شده بود.

دیدگاه‌ها