کد خبر : 1949866 | 19 تیر 1402 ساعت 23:05 | 184.9K بازدید | 100 دیدگاه

کاش اینجا بودی، کاش نمی‌رفتی

بزرگترین آرزوی استقلال و نکونام از ایران می‌رود!

حضور دائمی سردار آزمون در لباس استقلال، آرزویی است که نکونام به عنوان سرمربی آبی‌ها دارد.

بزرگترین آرزوی استقلال و نکونام از ایران می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر آزمون با لباس آبی استقلال، به سرعت فضای مجازی را در نوردید و تمامی کانال‌ها و پیج‌های شبکه‌های مجازی، آن را وایرال کردند و تمام هواداران این تیم یک جمله را زیر لب زمزمه می‌کردند: چقدر لباس آبی به تو می‌آید سردار!

مهاجم ایرانی بایرلورکوزن، چند روزی است که به دعوت جواد نکونام در تمرینات استقلال حضور دارد. او که برای سپری کردن تعطیلات تابستانی راهی ایران شده، تصمیم گرفته تا پیش از آغاز تمرینات اصلی لورکوزن، در تهران خودش را به مرز آمادگی برساند تا با دست پر رهسپار آلمان شود.

حضور آزمون در تمرینات استقلال، اولین چیزی را که به ذهن هواداران این تیم رساند، آرزوی واقعی بودن این انتقال بود. سردار که یکی از آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران است، حتی نسبت به فوتبال آسیا از سطح بالایی برخوردار بوده و حضور او در هر تیم ایرانی یک نعمت بزرگ محسوب می‌شود.

1896665

هنوز آینده سردار مشخص نیست و او باید برای تیم بعدی خود تصمیم بگیرد. اینکه با لورکوزن ادامه می‌دهد یا نه، بعید به نظر می‌رسد و مهاجم ایرانی باید مشخص کند برای فصل بعد در کدام تیم اروپایی بازی می‌کند. ولی حضور او در تمرینات تیم نکونام، حداقل هواداران استقلال را امیدوار کرد که چند سال بعد و در بازگشت این بازیکن به ایران، او لباس آبی را بر تن کند.

سردار در تمرین امروز استقلال برابر تیم امیدها موفق به گلزنی شد تا نکونام برای چند روز هم شده، حضور یک مهاجم تاپ و سطح بالا را در تیمش تجربه کند. موضوعی که او علاقه داشت دائمی و همیشگی باشد اما این بازیکن به زودی ایران را ترک می‌کند تا به تمرینات لورکوزن اضافه شود.

1896666

مدیرعامل جدید آبی کارش را از روز یکشنبه آغاز کرد و نکونام امیدوار است که علی خطیر بتواند مهاجم خارجی در سطح و کلاس سردار را به استقلال بیاورد تا تیمش بتواند در فصل جدید، حرفی برای گفتن داشته باشد.

عکس‌ها: مسعود اکبری

دیدگاه‌ها