کد خبر : 1949955 | 20 تیر 1402 ساعت 09:57 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش می‌کنیم جایگزین خوبی برای بزرگان کاراته باشیم

نعمتی: به دنبال تکرار طلای دوره گذشته هستیم

ملی‌پوش کومیته تیمی کاراته ایران گفت: اعضای جوان تیم ملی تلاش می‌کنند تا جایگزین خوبی برای بزرگان کاراته ایران باشند.

نعمتی: به دنبال تکرار طلای دوره گذشته هستیم

به گزارش "ورزش سه" محمود نعمتی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص شرایط ملی‌پوشان کاراته ایران در آستانه قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و بدن‌ها آماده است. در اردوی گذشته تمرینات پرفشاری بیشتری را پشت سر گذاشتیم، اما در این اردو فشار تمرینات کمتر شده است. امیدوارم در مدت باقی‌مانده از لحاظ بدنی و ذهنی به شرایط مدنظر کادرفنی دست پیدا کنیم.

وی در خصوص جوان‌گرایی کادرفنی تیم ملی کاراته در کومیته تیمی و استفاده از جوانان به جای بزرگان کاراته ایران گفت: از نظر من تصمیم کادرفنی برای استفاده از جوانان شایسته بود و بابت این تصمیم از کادرفنی تشکر می‌کنم. امیدوارم بهترین نتیجه را در کومیته تیمی بگیریم تا شرمنده کادرفنی و خودمان نشویم و از طرفی جای بزرگان کاراته ایران را سفت‌تر کنیم. تمامی اعضای کومیته تیمی تلاش می‌کنیم جایگزین خوبی برای بزرگان تیم ملی که جای خود را به ما دادند، باشیم و بهترین عملکرد را در قهرمانی آسیا داشته باشیم.

ملی‌پوش کومیته تیمی کشورمان در خصوص کسب مدال طلای کومیته تیمی تاکید کرد: نتیجه را نمی‌شود پیش‌بینی کرد، اما تیم منسجمی داریم و ان‌شاءالله خوشرنگ‌ترین مدال را می‌گیریم و طلای دوره گذشته را تکرار می‌کنیم.

دیدگاه‌ها