کد خبر : 1949973 | 20 تیر 1402 ساعت 11:11 | 55.6K بازدید | 16 دیدگاه

انتقال قرضی برای بازیابی دوباره قیمت فران تورس

رحمی در کار نیست: این ستاره باید از بارسا برود

با توجه به افت قیمت شدید فرانس تورس، باشگاه بارسلونا قصد دارد او را به صورت قرضی در اختیار باشگاه دیگری قرار دهد.

رحمی در کار نیست: این ستاره باید از بارسا برود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه لیونل مسی حضور در اینتر میامی را به بازگشت به بارسلونا ترجیح داد آبی اناری‌ها روزهای بسیار آرامی را در نقل و انتقالات تابستانی سپری می‌کنند. برای حل مشکلات مالی تمرکز عمده آنها به جای خرید بازیکن جدید روی فروش تعداد زیادی از بازیکنان فعلی‌ معطوف است. فران تورس یکی از بازیکنانی است که خروجش از نوکمپ قطعی شده است.

این ستاره 23 ساله بعد از اینکه منچسترسیتی را به مقصد بارسلونا ترک کرد 18 ماه ناامیدکننده در نوکمپ داشت. او در تیم پپ گواردیولا همه کاره بود و آزادی عمل کامل برای گلزنی داشت، اما فصل گذشته در لباس بارسلونا تنها 6 گل در 33 بازی به ثمر رساند.

آبی اناری‌ها برای فروش تورس آماده هستند، اما با توجه به فرم ضعیف او، بعید است که به رقم مدنظر خود از این انتقال دست پیدا کنند. حداقل قیمت تورس 40 میلیون یورو است، چرا که رقمی پایین‌تر مساوی با ضرر باشگاه و خود این بازیکن خواهد بود.

1896830

بارسلونا برای حل این مشکل قصد دارد تورس را به صورت قرضی به یک باشگاه دیگر منتقل کند، چرا که نمی‌تواند او را با مبلغی کمتر از 40 میلیون بفروشد. این در حالی است که تلاش تورس برای جلب رضایت ژاوی هرناندز موثر واقع نشده و خروجش تقریبا قطعی است. او انتظار داشت ملایمت ژاوی با فاتی در مورد او نیز صدق کند اما این گونه نشد.

اسپورت اسپانیا با اعلام این خبر افزود که با بازگشت عبدالصمد الزلزولی، لامین یامال و با توجه به حضور آنسو فاتی، رافینیا، گاوی، عثمان دمبله و روبرت لواندوفسکی عملا شانس زیادی برای بازی کردن تورس وجود ندارد.

با توجه به موضوع بالا و از آنجایی که بارسلونا قصد ندارد ارزش خرید ناموفقش بیش از این کاهش یابد، در پی انتقال قرضی او به باشگاه دیگری است تا این بازیکن در مبدأ جدید درخشیده و دوباره ارزش مالی واقعی خود به دست آورد.

دیدگاه‌ها