کد خبر : 1950032 | 20 تیر 1402 ساعت 14:16 | 37.1K بازدید | 5 دیدگاه

رد پیشنهاد 140 میلیون یورویی میلان برای میلینکوویچ ساویچ

افشاگری رئیس لاتزیو: عجیب اما واقعی!

کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو، مدعی شد که پیشنهاد 140 میلیون یورویی میلان برای جذب سرگی میلینکوویچ ساویچ را رد کرده است.

افشاگری رئیس لاتزیو: عجیب اما واقعی!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره 25 ساله صربستانی بعد از 8 سال حضور در لاتزیو سرانجام این تیم را ترک کرد. الهلال با پرداخت 60 میلیون به سرگی میلینکوویچ ساویچ و 40 میلیون به باشگاه لاتزیو موفق به جلب رضایت آنها برای عقد قراردادی 3 ساله شده است.

کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو، در گفت‌وگو با کالچو مرکاتو تاکید کرد که با ارائه پیشنهاد 6 میلیونی سعی داشت میلینکوویچ ساویچ را حفظ کند، اما این بازیکن ترجیح داد برای به دست آوردن پول بیشتر راهی لیگ عربستان شود.

رئیس باشگاه ناپولی در لابلای صحبت‌های خود از رد یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز برای فروش میلینکوویچ ساویچ در سال 2018 پرده برداشت. او گفت: "من تصمیم گرفتم پیشنهاد 140 میلیون یورویی گالیانی را رد. میلان این بازیکن را با پرداخت 60 میلیون + 80 میلیون طی 5 سال می‌خواست ولی من آن را قبول نکردم و از تصمیم نیز پشیمان نیستم."

لوتیتو در پاسخ به این سوال که «چه شد این بار با جدایی میلینکوویچ ساویچ موافقت کردی؟» گفت: "من هیچ‌وقت دوست نداشتم او را بفروشم ولی به سرگی قول داده بودم که در صورت داشتن پیشنهاد خوب آن را رد نکنم. البته این انتقال در صورتی نهایی خواهد شد که باشگاه الهلال به موقع به تعهدات مالی خود عمل کند وگرنه میلینکوویچ ساویچ به لاتزیو برخواهد گشت."

دیدگاه‌ها