کد خبر : 1950055 | 20 تیر 1402 ساعت 16:29 | 17.9K بازدید | 6 دیدگاه

امیر علی‌اکبری به دنبال مبارزه انتقامی با مبارز روسی

رزمی‌کار حرفه‌ای ایران بعد از برتری مقابل ستاره هنرهای رزمی ترکیبی با بیان اینکه اعتماد به نفس خود را به دست آورده است، خواهان مبارزه با «مالیخین» روس شد.

امیر علی‌اکبری به دنبال مبارزه انتقامی با مبارز روسی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، امیر علی‌اکبری در حال آماده شدن برای رویارویی با «داستین جوینسون»، مبارز کانادایی است. این رقابت ساعت ۳:۳۰ بامداد روز ۲۴ تیرماه و از سری پیکارهای ONE Fight Night 12 سازمان «وان چمپیونشیپ» است.

رزمی‌کار حرفه‌ای کشورمان پس از شروعی سخت در مسابقات قهرمانی ONE، توانست در دو مبارزه آخر خود پیروز شود. او دسامبر گذشته مقابل «براندون ورا» به برتری دست یافت؛ بردی که از آن به عنوان بزرگترین برتری او تا به امروز در مبارزات هنرهای ترکیبی رزمی یاد می‎‌شود.

مبارز سنگین وزن ایرانی کسب پیروزی مقابل «براندون ورا» را باعث بازگشت اعتماد به نفس خود دانست و اظهار داشت: این مبارزه را خیلی دوست داشتم زیرا او ورزشکاری با تجربه است. وقتی او را شکست دادم اعتماد به نفس خود را مجدداً به دست آوردم. بسیار خوشحال و مفتخر بودم که آخرین مبارزه حرفه‌ای «براندون» مقابل من بود و خیلی شادمانم که او را شکست دادم.

علی اکبری کار خود را در سال ۲۰۲۱ در سازمان «وان چمپیونشیپ» با دو شکست متوالی مقابل «کانگ جی وون» کره‌ای و «آناتولی مالیخین» روسی آغاز کرد. وی با کسب دو پیروزی سال ۲۰۲۲ را بسیار خوب پشت سر گذاشت. او پیش از برتری مقابل «ورا»، «مائورو سریلی» ایتالیایی را با «ناک اوت» فنی در راند دوم شکست داده بود.

علی اکبری می‌گوید که پس از ایجاد تغییراتی در تمریناتش، توانسته فرم خوبی پیدا کند: «در ابتدا که کارم را در "وان چمپیونشیپ" شروع کردم، شرایط برایم بسیار سخت بود و به همین دلیل در دو مبارزه اولم شکست خوردم. بعد از آن به یاری خدا و تغییراتی که در تیم و تمریناتم ایجاد کردم، شرایط بسیار خوب شد. در اردوهایی که در روسیه داشتیم، اشتباهاتی را که در مبارزات قبلی انجام داده بودم، اصلاح کردم.»

ستاره هنرهای رزمی ترکیبی ایران به دنبال یک مبارزه انتقامی مقابل همتای روسی خود، «آناتولی مالیخین» است. اگرچه این دو مبارز پیش از این با هم روبه‌رو شدند که این دیدار منتج به شکست مبارز ایرانی شد؛ اما علی‌اکبری معتقد است که دفعه بعد که مقابل او قرار بگیرد، او را شکست خواهد داد.

علی‌اکبری گفت: پس از باخت بزرگ من به او آناتولی مالیخین قوی‌تر شد و به خود افتخار کرد. اکنون وظیفه من شکستن اعتبار اوست.

دیدگاه‌ها