کد خبر : 1950059 | 20 تیر 1402 ساعت 16:45 | 66.1K بازدید | 13 دیدگاه

پولیشیچ هم میلانی می‌شود

شماره 8 جدید میلان: آمده‌ام همه جام‌ها را ببرم

شماره هشت جدید میلان جاه‌طلبی بالایی دارد و گفت که قرار است با باشگاه جدیدش برنده همه جام‌ها شود. او انتقال کریستین پولیشیچ به میلان را نیز تایید کرد.

شماره 8 جدید میلان: آمده‌ام همه جام‌ها را ببرم

به گزارش "ورزش سه"، 10 روز پیش باشگاه میلان به صورت رسمی از روبن لوفتوس چیک به عنوان خرید جدید روسونری رونمایی کرد. بازیکن فصل گذشته چلسی با میلان قراردادی 4 ساله امضا کرده که به این ترتیب حداقل تا ژوئن 2027 در این باشگاه باقی خواهد ماند.

1896960

معارفه لوفتوس چیک امروز در باشگاه میلان برگزار شد. او که روز گذشته اولین تمرین خود با روسونری را انجام داد، گفت: «پائولو مالدینی به من گفت که آنها تحت تاثیر عملکرد من بعد از بازی میلان-چلسی قرار گرفته‌اند. من خیلی خوشحالم که اینجا هستم. در جریان بازی میلان و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا تحت تاثیر جو استادیوم قرار گرفتم. حمایت هواداران فوق‌العاده بود و من شور و شوق زیادی دیدم.»

لوفتوس چیک به نقش فیکایو تومری در انتقالش به میلان اشاره کرد و گفت: «وقتی مذاکرات شروع به پیشرفت کرد، من خیلی با توموری صحبت کردم. او به من گفت که میلان چه باشگاهی است و هوادارانش فوق العاده هستند. اینکه همیشه از تو حمایت خواهند کرد من تاریخ پر افتخار میلان را می شناسم. هنوز ایتالیایی صحبت نمی‌کنم، بنابراین توموری به من گفت که در این مورد نیز کمک خواهد کرد. امیدوارم به زودی زبان ایتالیایی را یاد بگیرم.»

1854834

لوفتوس چیک بازی‌های کاکا و پیرلو برای میلان را خوب به یاد دارد: «من همیشه دوست داشتم بازی‌های کاکا را تماشا کنم. البته نمی‌خواهم خودم را با او مقایسه کنم، اما نحوه کار کردن او با توپ الهام‌بخش بود. پیرلو همچنین بازیکن فوق‌العاده‌ای بود.»

پیراهن شماره 8 میلان: «می‌دانم که این شماره در میلان چه معنایی دارد. انتخاب شماره هشت، جاه‌طلبی من را نشان می‌دهد.»

اهداف میلان در این فصل: «این فصل ما باید بهتر از فصل گذشته کار کنیم. ما باید برای کسب همه جام‌ها بجنگیم که چالش بزرگی است ولی غیرممکن نیست. این باید هدف اول ما باشد.»

احتمال انتقال کریستین پولیشیچ به میلان: «پولیشیچ فردا وارد میلان خواهد شد. من با کریس صحبت کردم و مطمئنم او در میلان کارهای بزرگی انجام خواهد داد.»

دیدگاه‌ها