کد خبر : 1950065 | 20 تیر 1402 ساعت 17:35 | 29.8K بازدید | 10 دیدگاه

کار ایران هنوز تمام نشده است؛

برای رویارویی با لهستان لحظه شماری می‌کردیم!

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: هدف بازیکنانم این بود که تیم‌های بزرگ جهان را شکست دهند.

برای رویارویی با لهستان لحظه شماری می‌کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا مومنی‌مقدم پس از پیروزی برابر لهستان بیان کرد: در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، بازیکنانم دو بار به لهستان باخته بودند و لحظه‌شماری می‌کردند که دوباره با این تیم روبه‌رو شوند. در این دو سال واقعا سخت کار کردند چون هدف داشتند و هدفشان این بود که تیم‌های بزرگ جهان را شکست دهند. خداراشکر توانستیم این بازی را ببریم. لهستان تیم بسیار با کیفیت و خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. لیبروی آن‌ها در تیم ملی بزرگسالان حضور دارد و جوانان کشور این تیم را 3 بر صفر شکست دادند.

وی ضمن تشکر از بازیکنان و کادر فنی‌اش افزود: از وقتی که به بحرین آمدیم، مربیان تیم یکی دو ساعت خوابیدند و شبانه‌روز کار کردند. نقاط قوت و و ضعف تیم‌هایی که با آن‌ها بازی داریم را شناسایی کردند. لهستان را بردیم اما هنوز کارمان تمام نشده است. برای صعود دو بازی دیگر داریم. حتما این دو بازی را هم باید با اقتدار ببریم. سعی می‌کنیم بازیکنان را همانطور که از لحاظ فکری و روانی برای بازی با لهستان آماده کردیم، برای بازی با تایلند و بلغارستان هم آماده کنیم.

سرمربی تیم جوانان در خصوص حریفان روزهای آینده تیمش بیان کرد: تایلند و بلغارستان، تیم‌های خوبی هستند. تایلند، تیمی است که متفاوت والیبال بازی می‌کند. سعی می‌کنیم بازیکنان ریکاوری روانی و جسمانی خیلی خوبی داشته باشند و برای مسابقات بعدی آن‌ها را آماده کنیم.

1738701

وی درباره حضور حسین‌خانزاده گفت: طبیعتا بودن پوریا در هر تیمی در رده سنی خودش نعمت است. او در کنار بازیکنان خوبمان مثل امیرمحمد گلزاده، عرشیا به‌نژاد، مبین نصری، عرفان نوروزی و.. به تیم کمک می‌کند. همه 12 بازیکن فوق‌العاده و در اختیار تیم هستند. تیم یک‌دلی هستیم تا بتوانیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم. هدف اصلی این است که بازیکنان والیبالی را که یاد گرفته‌اند به نمایش بگذارند. مطمئنا وقتی شما زیبا والیبال بازی کنید و در همه فاکتورها خوب باشید، نتیجه خوب هم خواهید گرفت.

مومنی‌مقدم با تاکید بر این که بازی بدون استرس و هیجان را در بازیکنان نهادینه کردیم، گفت: طبیعی است که گاهی هیجان سراغ آن‌ها بیاید. وظیفه کادر فنی کنترل و انگیزه دادن به بازیکنان است. امیدواریم در دو مسابقه آینده بازیکنان بتوانند با همین صلابت والیبال بازی کنند و همه تیم مثل امروز عالی باشند تا به جمع چهار تیم برسیم.

وی در پایان گفت: بازیکنان از نظر جسمانی طوری تمرین کردند که مشکلی ندارند. ریکاوری صد درصد انجام می‌شود و اگر نیاز باشد در بازی با تایلند از بقیه بچه‌ها هم استفاده می‌شود. بازیکن ذخیره نداریم و به وجود همه بازیکنان نیاز داریم.

دیدگاه‌ها