کد خبر : 1950066 | 20 تیر 1402 ساعت 17:42 | 43.5K بازدید | 7 دیدگاه

دعوت آرژانتینی از شاگرد مورینیو: بیا اینجا کباب بزنیم!

انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، از هموطنش پائولو دیبالا دعوت کرد به چلسی منتقل شود تا این دو بتوانند هر هفته کنار هم به سبک آرژانتینی کباب بخورند.

دعوت آرژانتینی از شاگرد مورینیو: بیا اینجا کباب بزنیم!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، دیروز درباره شایعات متعدد درباره احتمال جدایی‌اش از جالوروسی و پیوستنش به چلسی صحبت کرد و گفت از شرایط خود در رم راضی است و جایی نمی‌رود اما تلاش‌های چلسی به شکل‌های مختلف برای راضی کردن او همچنان ادامه دارد.

بعد از آنکه در روزهای گذشته تیاگو سیلوا، ستاره چلسی، دیبالا را برای پیوستن به این تیم انگلیسی تشویق کرد امروز نوبت به یک بازیکن دیگر چلسی رسید که به دیبالا پیام بدهد. انزو فرناندز، هم‌تیمی دیبالا در تیم ملی آرژانتین، برای او پیامی ویژه داشت.

انزو فرناندز در گفتگو با روزنامه آرژانتینی اوله گفت: "امیدوارم دیبالا به چلسی بیاید. من با پائولو صحبت کردم و به او گفتم خیلی دوست دارم در لندن هر هفته بساط کباب راه بیندازیم و با هم کباب بخوریم. تنهایی اصلا مزه نمی‌دهد و من در لندن به یک آرژانتینی نیاز دارم."

1896981

زمانی که سرمربی فعلی چلسی، مائوریسیو پوچتینو، هدایت تاتنهام را بر عهده داشت برای جذب دیبالا تلاش‌های زیادی کرد. گفته می‌شود این مربی آرژانتینی به فوتبالیست هموطنش علاقه زیادی دارد. دیبالا در آن زمان به تاتنهام بسیار نزدیک شده بود اما در نهایت راهی لیگ برتر نشد.

1896982

قرارداد فعلی دیبالا با رم تا تابستان 2025 اعتبار دارد و رسانه‌های ایتالیایی معتقدند جالوروسی با فشارهای مورینیو قصد دارد همین امسال قرارداد این بازیکن آرژانتینی را تمدید کند.

دیدگاه‌ها