کد خبر : 1950106 | 20 تیر 1402 ساعت 23:46 | 67.7K بازدید | 13 دیدگاه

روز تاریخی فوتبال آمریکا: مسی به میامی‌ رسید (عکس)

لیونل مسی برای آغاز عصر جدیدی از دوران حرفه‌ای خود وارد شهر میامی شد.

روز تاریخی فوتبال آمریکا: مسی به میامی‌ رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی وارد میامی شد تا رسماً انتقالش به لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا را تکمیل کند. انتظار می‌رود او قراردادی دو سال و نیمه با اینتر میامی امضا کند که امکان تمدید برای یک سال دیگر هم در آن وجود دارد.

خورخه ماس، مالک مشترک اینترمیامی همراه دیوید بکام، می‌گوید که مسی سالانه بین 50 تا 60 میلیون دلار درآمد خواهد داشت. این درآمد با پولی که از آدیداس از طریق فروش پیراهن و اپل تی‌وی که حق اشتراک لیگ حرفه‌ای آمریکا را دارد، به دست می‌آید.

مسی به همراه همسرش آنتونلا و سه پسرش برای تعطیلات در کارائیب بود. این خانواده بعد از ظهر سه‌شنبه در فرودگاه میامی به دیده شدند. هواداران میامی در خارج از ورزشگاه خانگی تیم جمع شده بودند تا این انتقال تاریخی را جشن بگیرند.

1897068

برنده 36 ساله جام جهانی یکشنبه شب آینده به طور رسمی توسط میامی به هواداران معرفی می‌شود و انتظار می‌رود اولین بازی خود را پنجشنبه 21 جولای مقابل کروز آزول انجام دهد.

1897069

به نظر می‌رسد انتقال مسی به لیگ حرفه‌ای آمریکا این ورزش را در ایالات متحده به نقطه جدیدی برساند. سرخیو بوسکتس، هم تیمی سابق بارسلونا، قرار است در میامی به او ملحق شود.

دیدگاه‌ها