کد خبر : 1950139 | 21 تیر 1402 ساعت 09:26 | 37.6K بازدید | 9 دیدگاه

اتفاقی عجیب برای سرمربی صعود کننده

فرشاد پیوس به داماش گیلان بدهکار شد

اسطوره فوتبال ایران در شرایطی بار دیگر موفق شد یک صعود به دسته بالاتر را در کارنامه خود ثبت کند که اکنون درگیر اتفاقاتی عجیب شده است.

فرشاد پیوس به داماش گیلان بدهکار شد

به گزارش “ورزش سه”، در فاصله هفت بازی به پایان فصل لیگ دسته دوم، مدیران داماش گیلان فرشاد پیوس را به عنوان سرمربی انتخاب کردند تا از کورس صعود جا نمانند. پیوس با کسب ۶ برد و یک تساوی توانست این تیم محبوب را به پلی‌آف برساند و در این مرحله نیز با عبور از فولاد نوین اهواز راهی لیگ دسته اول شدند.

اکنون در شرایطی که مالک قبلی امتیاز این تیم را واگذار کرده و اصغر کلانتری جانشین پیوس شده، اسطوره فوتبال ایران با دردسری باورنکردنی و عجیب روبرو شده است. پیوس که به همراه دستیاران خود برای دریافت مطالبات پیگیر شده بودند به آن‌ها اطلاع داده شده که خبری از باقی مانده مطالبات و همچنین پاداش صعود نخواهد بود و در اتفاقی عجیب‌تر خودشان باید هزینه اقامت چندماهه به همراه ناهار و شام این مدت را پرداخت کنند.

پیوس که به همراه مرتضی کرمانی دیگر اسطوره پرسپولیسی ماموریت صعود داماش به لیگ دسته اول را به سرانجام رسانده، با توجه به اینکه مالک قبلی این باشگاه امتیاز را به گروه جدید واگذار کرده، اکنون با مشکل برای تعامل در این قضیه مواجه شده و باید دید در نهایت این موضوع به کجا خواهد رسید.

1884713

در شرایطی که فرشاد پیوس طی سالیان اخیر با صعود به همراه چوکا تالش، سپیدرود رشت و داماش گیلان به لیگ‌های بالاتر از محبوبیت زیادی بین مردم این خطه برخوردار است، مشخص نیست مدیران سابق داماش چرا به تعهدات خود عمل نکرده و رفتاری غیرحرفه‌ای را شکل داده‌اند.

پیوس بعد از پایان همکاری با داماش گیلان اکنون از دو تیم دیگر گیلانی و همچنین یک تیم شهرستانی دیگر پیشنهاد دریافت کرده و باید دید با توجه به اتفاقات رخ داده، تصمیم او برای آینده کاری‌اش چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها