کد خبر : 1950170 | 21 تیر 1402 ساعت 10:50 | 29.9K بازدید | 4 دیدگاه

میلان و رم نمی‌گذارند یووه ستاره‌اش را بفروشد!

یوونتوس قصد دارد برای جذب جانلوکا اسکاماکا، ستاره وستهم، به عنوان جانشین دوشان ولاهوویچ اقدام کند.

میلان و رم نمی‌گذارند یووه ستاره‌اش را بفروشد!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم یوونتوس برای فروش ولاهوویچ در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال جدی است و آنها در حال بررسی پیشنهادات دریافتی هستند. 

پیش از این لوپاریزین خبر داده بود که پاری سن ژرمن شرایط این بازیکن را کاملا زیر نظر دارد و پیامی را هم برای نزدیکان و نمایندگان او ارسال کرده تا اطلاعاتی را درباره انتقال احتمالی به پارک دو پرنس کسب کند. 

آنها پیش از این قصد داشتند برای جذب ویکتور اوسیمن اقدام کنند اما درخواست 200 میلیون یورویی ناپولی باعث شد که از به خدمت گرفتن او منصرف شوند و حالا ستاره یووه گزینه اول آنها است. 

یوونتوس آماده است تا برای فروش این بازیکن وارد مذاکره شود و جانشین او را هم برای فصل آینده انتخاب کرده، هرچند جذب او ممکن است کار سختی باشد. 

1897133

گزینه بیانکونری برای جانشینی ولاهوویچ، اسکاماکا است که به دنبال بازگشت به لیگ ایتالیا پس از تنها یک فصل حضور در وستهم است. 

این در حالی است که رم و میلان هم مشتاقانه به دنبال جذب این بازیکن هستند و این موضوع ممکن است کار یووه را دشوار کند. آنها در صورتی پاسخ مثبت نهایی را برای جدایی ولاهوویچ خواهند داد که جانشین او را به خدمت گرفته باشند و این رقابت ممکن است تمامی این روند را تحت تاثیر قرار دهد.

دیدگاه‌ها