کد خبر : 1950173 | 21 تیر 1402 ساعت 10:58 | 44.9K بازدید | 9 دیدگاه

فروش بی‌فروش: بارسا حریف این ستاره نشد

آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، فصل آینده هم با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

فروش بی‌فروش: بارسا حریف این ستاره نشد

به گزارش "ورزش سه"، فاتی پس از جدایی لیونل مسی به عنوان جانشین او معرفی شد و بسیاری منتظر تماشای درخشش او با پیراهن بارسلونا بودند. 

با این حال، شرایط به شکل کاملا متفاوتی پیش رفت و مصدومیت‌های متعدد باعث شد که این بازیکن مدت زمان زیادی را دور از میادین سپری کند و پس از بازگشتش نیز با افت زیادی در زمین ظاهر شد. 

این شرایط باعث شد که نام او در فهرست مازاد ژاوی قرار بگیرد. این مربی کاتالان به مدیران بارسا اعلام کرد که نیازی به این ستاره اسپانیایی ندارد و بهتر است که برای فروش او اقدام کنند. 

1870888

این در حالی بود که نزدیکان و نمایندگان فاتی بارها در طول این مدت تاکید کرده بودند که او به هیچ وجه قصد ترک بارسا را ندارد و حاضر نیست هیچ پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بررسی کند. 

حالا روزنامه اسپورت اعلام کرده که او در نهایت موفق شده به هدفش برسد. مدیران بارسا به این نتیجه رسیده‌اند که این بازیکن حاضر نیست از این باشگاه جدا شود و این پرونده حداقل در پنجره تابستانی بسته خواهد بود. 

این تصمیم در شرایطی گرفته شده که بارسا پیشنهاداتی را هم برای فروش او دریافت کرده بود که می‌توانست به بهبود شرایط مالی این باشگاه و افزایش بودجه نقل و انتقالاتی کمک کند اما در نهایت مجبور به رد این پیشنهادها شد.

دیدگاه‌ها