کد خبر : 1950185 | 21 تیر 1402 ساعت 11:45 | 34.5K بازدید | 38 دیدگاه

گیمارش:

همه تیم‌ها جلوی سیتی یک مشت بچه هستند

برونو گیمارش، ستاره نیوکسل، می‌گوید از بازی کردن جلوی منچسترسیتی متنفر است.

همه تیم‌ها جلوی سیتی یک مشت بچه هستند

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل فصل گذشته نمایشی خیره‌کننده داشت و موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کند. 

آنها امیدوار هستند که با جذب بازیکنان بزرگ و پیشرفت در پست‌هایی که فصل گذشته در آن ضعف داشتند بتوانند شاگردان پپ گواردیولا را در فصل 24-2023 به چالش بکشند و در بین مدعیان قهرمانی باشند. 

با این حال، گیمارش معتقد است که انجام این کار برای تیمش بسیار دشوار خواهد بود چون بازیکنان سیتی همه بسیار خوب و شایسته هستند و بازی کردن جلوی آنها دشوار است. 

1829093

این بازیکن به دیلی میل گفت: «ما می‌دانیم که منچسترسیتی از تمامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس یک قدم جلوتر است. بازی کردن برابر آنها همیشه بدترین بازی ما است. من از بازی کردن مقابل این تیم واقعا متنفر هستم. 

آنها طوری بازی می‌کنند که انگار ما یک مشت بچه هستیم و آنها بازیکنانی حرفه‌ای هستند. این وحشتناک است. احساس می‌کنیم آنها 15 نفر هستند و ما هفت نفر در تیم داریم. آنها به شکلی دیوانه‌وار خوب هستند. چطور باید مقابل سیتی بازی کرد؟ تا کمی پیش بروید، آنها گل می‌زنند. این کار بسیار دشوار است.»

دیدگاه‌ها