کد خبر : 1950196 | 21 تیر 1402 ساعت 12:16 | 41.9K بازدید | 5 دیدگاه

گرینوود بعد از 17 ماه کنار شیاطین سرخ!

ستاره جنجالی یونایتد از قرنطینه خارج شد (عکس)

میسون گرینوود، ستاره 21 ساله یونایتد، بعد از 17 ماه در کنار این تیم دیده شد.

ستاره جنجالی یونایتد از قرنطینه خارج شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میسون گرینوود از 17 ماه پیش که به جرم تجاوز دستگیر شد با محرومیت از سوی باشگاه منچستریونایتد مواجه شده و از آن زمان تا کنون نتوانسته برای شیاطین سرخ بازی کند. او حتی اجازه تمرین با اعضای تیم را نداشته و طی ماه‌های اخیر برای حفظ آمادگی زیر نظر یک مربی شخصی تمرین می‌کرد.

به نظر می‌رسد که تنبیه این ستاره جوان به پایان رسیده است. او روز گذشته در جریان دیدار دوستانه منچستریونایتد و لیدز در ورزشگاه اولوال کنار زمین در حال انجام تمرین آمادگی جسمانی دیده شد.

1897194
جیمز آبانکواو مارکوس الانگا در این تمرین گرینوود را همراهی کردند. آبانکو مصدوم است و الانگا نیز به تازگی از جمع شیاطین سرخ برگشته است.

با وجود اینکه بعد از انجام تحقیقات گسترده از گرینوود رفع اتهام شد اما باشگاه منچستریونایتد هنوز تصمیم قطعی در مورد آینده این بازیکن 21 ساله اتخاذ نکرده است.

دیلی میل، که خبر فوق را منتشر کرده بود پیش بینی می‌کند که محتمل‌ترین تصمیم در مورد گرینوود انتقال قرضی او به یک باشگاه خارجی باشد.

او می‌تواند گزینه معاوضه خوبی نیز برای شیاطین سرخ باشد. هفته گذشته بود که برخی رسانه‌های انگلیسی به این موضوع پرداخته و از معاوضه احتمالی این بازیکن با راسموس هویلوند، مهاجم آتالانتا، پرداختند که مورد توجه یونایتد است.

دیدگاه‌ها