کد خبر : 1950199 | 21 تیر 1402 ساعت 12:35 | 23.4K بازدید | 9 دیدگاه

90 درصد مواقع ما برنده‌ایم

کری سنگین ستاره سابق برزیلی برای اروپایی‌ها

جونینیو معتقد است برزیل از هر 10 بار 9 بار موفق به شکست تیم‌های اروپایی می‌شود.

کری سنگین ستاره سابق برزیلی برای اروپایی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، جونینیو پائولیستا، ستاره سابق اتلتیکو و میدلزبرو، که بین سال‌های 2019 تا ابتدای 2023 سرپرست تیم ملی برزیل بود، اطمینان دارد که سلسائو از بهترین تیم‌های ملی اروپا نیز برتر است و شکست از کرواسی در جام جهانی تنها یک حادثه بود.

گزارشگرجونینیو در تمجید از تیم ملی کشورش گفت: «بگذارید یک چیز بگویم، ما از هر 10 مصاف، 9 بار اروپایی‌ها را شکست می‌دهیم و در این تردیدی ندارم. شکست برابر کرواسی هم فقط یک حادثه بود.»

1777828

گزارشگرجونینیو در مورد انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان مربی جدید برزیل گفت: «برزیل مهم‌ترین تیم ملی دنیاست و باید بهترین مربی را داشته باشد. همه موافقیم که آنچلوتی در میان بهترین مربیان دنیا قرار دارد و این را بارها ثابت کرده است. او شناخت بسیار خوبی هم نسبت به بازیکنان برزیلی دارد و مهم‌تر از همه اینکه مدیریت درستی روی بازیکنان دارد و رختکن کاملا تحت کنترل او است. نمی‌گویم مربیان برزیل توانا نیستند ولی کارلو آنچلوتی الان بهترین گزینه محسوب می‌شود.»

1896521

گزارشگرجونینیو در مورد روند پیشرفت وینسسیوس گفت: «وینی در رئال و حتی تیم ملی برزیل شروع خوبی نداشت و بسیار رنج کشید. او مثل الان بازی نمی‌کرد و به خاطر موقعیت‌هایی که از دست می‌داد، مسخره‌اش می‌کردند ولی تیته به تدریج توانست به او در تیم ملی اعتماد به نفس بدهد و در رئال نیز آنچلوتی توانست به وینی اطمینان لازم را بدهد. او به زودی ستاره اصلی برزیل خواهد شد.»

دیدگاه‌ها